Annons:
Etikettmedialitet
Läst 673 ggr
Houseoffun
11/12/14, 9:45 AM

Är jag för rädd?

Jag har fått höra från många olika att jag har förmågan och att jag kan se och höra de döda om jag bara vill osv.

Jag har aldrig riktigt vart med om det, eller jo ibland kan jag få knepiga känslor i kroppen och tankar som "ploppar" upp i mitt huvud. Men vet inte riktigt vad som är fantasi mm. 

Har 5 vänner och några släktingar som har gått bort, vilket jag sörjde väldigt länge, har kommit över den ledsna/deprimerade perioden, men saknar dem såklart nått så fruktansvärt och det går inte en dag utan jag iallafall tänker på någon av dem. Jag brukar sitta och prata ut i tomma luften mestadels med en av mina bortgångna vänner. Har efteråt fått höra av medium att dem svarar mig men att jag inte är tillräckligt fokuserad för att höra deras svar.

Det jobbigaste är att jag på dagtid försöker öva, läser böcker, googlar osv, ett tag satt jag och mediterade jätte mycket. Men när kvällen kommer blir jag livrädd, då vill jag absolut inte att någon ska visa sig eller ge mig känslor, jag är så fruktansvärt mörkrädd också.

Hur ska jag göra för att komma över denna rädslan? Tips och råd på hur jag ska utvecklas? Har inte riktigt råd att gå någon utbildning :/

Tacksam för alla svar! :) /Johanna <3

Annons:
pirri17
11/13/14, 4:35 AM
#1

Har inte heller råd med att gå på kurser! Men jag tror att det kan finnas böcker att låna eller köpa eller kanske på internet!

Brunett

Houseoffun
11/13/14, 9:14 AM
#2

Tack för svar pirri :) men jag läser massa böcker och söker på nätet.. Lyckas aldrig hitta nått som jag fastnar för riktigt

Amandla
11/13/14, 10:53 AM
#3

Har du sett Hjälp-tråden? Där hittar du råd och tips om hur du kan utveckla din andlighet.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Upp till toppen
Annons: