Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 778 ggr
Snöstorm
11/11/14, 11:22 AM

Mycket övernaturliga händelser , men bara här

Jag är inte nån 100% troende när det gäller spöken. Däremot har jag alltid varit mörkrädd, rädd för att vakna o se ett spöke vid sängen. Jag flyttade för några år sen o då började det. Det hände massa i det nya huset, de första nätterna kunde jag inte sova för allt oväsen, dörrar som slog, steg utanför sovrumsdörren, mm, mm. Men det hände bara när jag sov själv, sov min kille här hördes inget. Sen såg jag vid några tillfällen skepnader på natten, och på dagen såg jag en kille i mitt kök genom fönstret. Som om nån satt där, efter har det varit lugnt förutom en hand på axeln när jag håller på att somna några ggr. Nu har min kille börjat höra att nån går här inne, han säger att folk som tror på spöken är sjuka i huvudet så jag har inte vågat berätta mina upplevelser, men nu hör han också. Hör någon utan för dörren och går o öppnar mm mitt på dagen b.la. Så i går letar jag efter min telefon, letar som en tok på ALLA ställen. Men den är ingenstans. I morses ligger den jämte mig i sängen. Är säker på att den inte var där igår. Vad vill han? Jag får en känsla av att det är en han i övre tonåren, tror han är snäll, men hur vet man. Eller…. Inbillar man sig bara? Om han är kopplad till mig borde han ju inte bara finnas här. Hjälp mig att förstå. Det verkar helt konstigt.

Annons:
Mia-45
11/11/14, 11:24 AM
#1

Du ska lita på din känsla…Det är en känsla man annars inte har. 
Man kan tro man inbillar sej och är dum i huvudet. Men det är man inte. 
Så gå på din känsla.. 

🌺

Snöstorm
11/11/14, 12:24 PM
#2

Men vad vill "han" ? Hjälpa mig med något eller bara visa att han finns?

Mia-45
11/11/14, 12:27 PM
#3

Jag vet inte vad han vill. 
Ibland räcker det med att bara bekräfta de. Att man vet att de finns där. 
Om han är kopplad till dej så kan han vara där du är…inte bara hemma och i sovrummet. Men det kanske är lättare att få kontakt med dej då du är mellan sömn och vaket tillstånd. 
Fråga honom vad han vill. Det som kommer till dej först är det som stämmer. 

🌺

Snöstorm
11/11/14, 12:32 PM
#4

Det känns som han vill ge mig tröst. Det är inte konstigt efter som jag varit väldigt sjuk, men han är bara här, ingen annanstans. Han vill ge mig tröst och hopp, är det inte konstigt för ett spöke?

Mia-45
11/11/14, 12:33 PM
#5

Nej det är inte alls konstigt. De känner ju av hur vi mår. Så ta till dej trösten och tro på hoppet. 
🌺

pirri17
11/12/14, 5:23 AM
#6

4# Har du nån anhörig som dog förut någon gång så kan det vara han som vill trösta dig när du är sjuk?!

Brunett

Annons:
Snöstorm
11/14/14, 9:49 AM
#7

Nej, det har jag inte, tror att "spöket" hör till huset. Men jag vet inte.

Upp till toppen
Annons: