Annons:
Etiketterbarnungdomar
Läst 2769 ggr
[Ellabella347]
11/8/14, 1:31 PM

Tankeläsning

Jag har alltid . Sen jag varit liten , kunnat nästan på första eller andra försöket räkna ut vad tex vilken färg mina kompisar tänker på. Om mina kompisar gömt en sak säger dom åt mig att hitta den. Känner jag ett tryck i bröstkorgen som vill mig framåt. Min kompis hade gömt en ficklampa. För att vara snäll gick jag runt och försökte låtsas att jag inte visste vart den var. Jag var på våningen över när hon gömde. Tillslut går jag fram till min gitarr , öppnar fodralet och vips, där är den. Min lillebror sa för nån kvart sen: Gud vad det luktar illa. Nyss sa jag : ja jag vet att det luktar illa, motfar gör biffar. Morfar gjorde då biffar, jag hade då känt att min lillebror tänkte :vad är det som luktar. Varför blir det såhär? Har jag kanske tanke läsning medfött ? Jag vet inte , finns det nån vänlig skäl som kan berätta för mig. Kom på en historia . Min morfar hade letat efter ett simkort i en låda i flera månader, jag var 6 då. Jag går fram till lådan. Mina händer liksom vet vart dom ska. Efter 2 minuter hittar jag sim-kortet. Och igår letade jag och min lillebror efter en by i minecraft. Jag känner trycket IRL och går i minecraft där trycket känns i min bröstkorg. Vad gör jag? Jo hittar en by. Jag är en 10 årig tjej. Och ung som jag är tycker jag att detta är lite läskigt.

Annons:
viel
11/8/14, 1:58 PM
#1

Det är möjligt att du har medfödda förmågor. 

Om du träffar någon som kan se auras kan du fråga vilken färg din aura har. Det föds fler och fler barn med en indigofärgad aura. Dessa indigobarn har ofta förmågor som den du beskrev. Det är verkligen inget att vara rädd för.

Jag skulle gissa att du kommer få fler förmågor när du blir lite äldre.

[Ellabella347]
11/8/14, 2:00 PM
#2

#1 tack för svar! Jag ska kolla om jag kanske hittar nån som kan det

[Ellabella347]
11/8/14, 2:10 PM
#3

Läste nu om kristallbarn, Herregud! Nästan allt stämde in , det enda som inte stämde in var:Kan vara känsliga mot att använda eller omge sig av elektroniska prylar för länge

KPD
11/8/14, 2:26 PM
#4

#0 Jag har träffat en kvinna som kunde läsa tankar. Det var litet obehagligt, när hon första gången ställde en fråga om det jag tänkte på, även om hon var en alltigenom snäll och varm människa. 

Det är möjligt, att du har fått en gåva, som kan vara till stor glädje för såväl dig själv som andra. Spontant skulle jag vilja ge dig några råd:

Bli inte "cirkusartist". Det kan säkert vara lockande att använda denna talang i underhållningssyfte, men då möter du också dem som kommer att vara missunnsamma och försöka sätta dig på prov. "Vila" i stället i detta och använd din talang, när någon behöver hjälp. 

Undersök - om du inte redan har gjort det - var dina gränser går. Måste du vara på platsen, för att se något, eller kan du hjälpa folk på distans? Måste du ha en relation till personen, eller kan du se vad vem som helst tänker på?

Detta är inget jag vet, men jag tror, att det kunde vara bra att diskutera detta med någon äldre, som har samma gåva.


Värd för Finland ifokus, medarbetare på Ryssland ifokus.

Upp till toppen
Annons: