Annons:
Etikettmedium
Läst 1240 ggr
Mia-45
2014-11-08 13:02

Koll av gård!!

I morgon så ska mediumet Elisabeth Johansson komma till mammas gård och söka i genom. Det har hänt en del där ute nu.
Skriver inget om det nu utan jag berättar för er senare. 

Ska bli så himla spännande…👍😃

Annons:
[NeferNefer]
2014-11-08 13:25
#1

Det ska bli intressant att höra mer om 👍

Ghosthunter
2014-11-08 13:31
#2

Ja, det blir intressant!!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Magi-cat
2014-11-08 15:03
#3

Elisabeth? Hon som bildade forumet en gång i tiden?

Vad spännande! Berätta hur det går…


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Mia-45
2014-11-08 15:56
#4

Magi-cat…ja det är det…👍

Ghosthunter
2014-11-08 16:59
#5

Ska du var med, Mia?🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Mia-45
2014-11-08 17:01
#6

Ja det ska jag Ghost….får äntligen träffa Elisabeth….😃

Annons:
Ghosthunter
2014-11-08 17:03
#7

Så kul….hoppas det blir bra!!🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

[Vandringen Med Wolf]
2014-11-08 17:46
#8

Jaaaa spännande Mia och Du berätta för oss sen 😎

Mia-45
2014-11-09 14:01
#9

Sådär ja! 

Nu har Elisabeth hjälpt oss. 

Vi hade 5 stycken andar där ute hos mamma. 
Pappa, en gubbe som hade bott lite längre bort, en pojk på ca 10 år, troligen farmor och sedan tanten som bodde i huset innan mamma och pappa köpte det. 

Gubben, som vi kan kalla Erik, var en med pondus. Jag såg honom ofta under ett utav äppelträden i trädgården när jag klippte gräs. Det är även han som gjort att klipparen inte funkat!! GRR! 
Min systerdotters sambo (de hyr ena huset på mammas gård nu) hade med sett denna gubbe. Han hade till och med besökt de i huset. 

Pojken hade förolyckats av någon olycka i skogen och var och lekte kurragömma på gården. 

Pappa fanns inne i mamma hus och försökte få bort den negativa energi gubben Erik hade och då blev det precis som om man var shitzofren (eller hur det nu stavas). Man fick blandade känslor Ibland var man glad, ibland ledsen och detta skiftade så snabbt. Jag har känt av detta länge. 

Elisabeth förmedlade en massa som pappa ville få fram, hon berättade hur pappa var. Pappa var även glad att min systerdotters sambo hade funderingar på att öppna eget på gården och ändra lite.  Detta visste ingen om mer än han själv. Och han och systerdottern hade pratat om detta kvällen innan endast med varandra. 
Och att systerdotterns sambo inte skulle känna det som om han kommer och inkräktar utan han kan bara köra på. 
Detta gjorde att jag tappade hakan lite grand. För hur skulle Elisabeth kunna veta detta???? 
Och att systerdotterns sambo skulle syssla med maskiner och skog.

Farmor fanns inne hos de och förmedlade att de inte får glömma bort att gå promenader (dagen innan hade systerdottern och sambon gått vilse och gått nästan 2 mil….hahaha). 

Det kom fram så jättemycket så jag har svårt att få ihop mina tankar. Jag är helt tom….och trött…
Men det är 99% av allt som Elisabeth sa som stämmer. Och vi är alla säkra på att andevärlden finns. 
Pappa förmedlade med att vi inte ska tänka på det som varit utan gå framåt…och leva. 

Systerdotterns sambo var skeptisk till detta med innan. Men eftersom han och jag sett samma gubbe och Elisabeth bekräftar att han finns/fanns där så tvekar inte heller han nu. 

Elisabeth visade en plats ute och sa att här ligger en hund begraven. Detta kunde mamma bekräfta. 

Kommer jag på mer vad som sades så kommer jag skriva det. En del är invecklat så jag tänker inte ta upp sånt…för det krävs mååånga skrivna rader. 

Men på det stora hela är vi alla nöjda.

Stort Tack Elisabeth…❤️

Mia-45
2014-11-09 14:10
#10

Jag tvekar inte ett dugg till att det finns duktiga medium. Detta var klockrent…och mycket som kom fram som ingen kan snoka reda på. 
Och även att en skeptiker kan omvändas. 
Jag rekommenderar Elisabeth Johansson varmt till andra som behöver hjälp. 

❤️

Magi-cat
2014-11-09 14:32
#11

Jätteintressant att höra, Mia! 
Roligt att så mycket kom fram som stämde!
Speciellt roligt när man vet att du är den du är, en som aldrig skulle frisera något för att få ihop det.

Förstår också att det blir mycket och omtumlande så man känner sig alldeles trött…Men jag tror det är bra att skriva ner omedelbart efteråt, innan man hunnit glömma eller filtrera…

TACK för att du berättade för oss! ❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Mia-45
2014-11-09 14:39
#12

Vi skrev under tiden som hon pratade…så vi kan inte missa nåt…det är bara min hjärna nu som är trött och jag har säkert missat nåt spännande…men det skriver jag här om jag kommer på..😃

Magi-cat
2014-11-09 14:52
#13

🙂❤️


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Annons:
[Vandringen Med Wolf]
2014-11-09 16:16
#14

Meeen vad kul Mia och visst finns det alla tiders bra medium.Nackdelen är att så mycket information kommer en sån gång och man måste landa i,minnas alla delar och toppen ni skrev ner för på så vis missar ni ju inget.

En del spelar in och när jag vart på sittningar så har man knappt mints nåt alls direkt efter så inspelningar och anteckningar behövs så man efteråt kan läsa och lyssna.

Kanonroligt att höra och tack rara som delade med dig till oss andra ❤️

[NeferNefer]
2014-11-09 16:59
#15

Men vad spännande! Fantastiskt, tack så mycket för att du delade med dig av den här fantastiska upplevelsen, vad roligt att så mycket kom fram 👍

Ghosthunter
2014-11-09 17:18
#16

Tack för att du ville berätta. Det var kul och intressant🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Mia-45
2014-11-09 17:23
#17

Nu har jag sovit en stund…och smält in allt…

I kontakten med min pappa så förmedlade Elisabeth att vi inte ska tänka på det som varit utan vi ska leva. Och att mamma och syrran inte ska ha dåligt samvete. Först fattade jag inte…men när syrran sen berättade så förstod jag vad han menade.När han låg på dödsbädden så sa han en massa tokiga saker. Och detta gick mamma och min syster in på toan och skrattade åt. Efteråt nu så känd syrran sej elak och dum som hade skrattat. Men det var ju inte åt pappa utan åt det roliga han sa. 
Och han ville nu säga att det inte gjorde något. Han ville/vill att vi ska skratta. 

Mamma ska med ha radion på och ett tänt ljus i tv-rummet, sa han. Då kände han sej hemma typ. 

Och han motarbetar den dåliga energin som gubben avger. Pappa vill att vi ska ha bra energi.

Mia-45
2014-11-09 17:41
#18

#14

Ja detta måste smälta in ett tag. Mer och mer kommer fram i huvudet av vad som sades. Och anteckningarna finns ute hos mamma. 

Tack alla för att jag får berätta. ❤️

Fjäril
2014-11-09 18:53
#19

Tack Mia för att du berättar för oss andra. Det lät som ett spännande möte 🙂

Sajtvärd på Övernaturligt

pirri17
2014-11-10 00:30
#20

Det var intressant! Det finns duktiga medium t.e.x Elisabeth!

Brunett

Annons:
Mia-45
2014-11-10 08:12
#21

Ja pirri17…hon är jätteduktig. 👍

Mådde jättedåligt igårkväll. Kändes som om jag fått de dåliga energierna på mej. Hade ont i bröstet, var yr, ont överallt. Så jag gick och lade mej. Men fick besök. 
Kändes som om det var gubben Erik som var där inne….sen knackade det tre gånger på ett konstigt sätt. Kan ha varit ett naturligt ljud då det låter så mycket i detta hus. Men det var ett ljud jag aldrig hört innan här. Sedan gick gubbe Erik över till mer att vara den lilla pojken på 10 år. Mysko. 
Jag fick be de lämna och låta mej vara. Efter en stund blev det lugnt igen. 

Får se idag vad som händer.

Marr
2014-11-10 08:56
#22

Åh vad spännande och roligt att du berättar det här Mia. Jättetack för att vi får ta del av det här!😎

Hoppas ni/du får vara i fred nu Mia & att de andar som behövde fick bekräftelse, det kan ju ta några dagar innan det lugnat sig vad jag har förstått…🙂

 *Jag tror mer på Ufo, än på Sifo*

Ghosthunter
2014-11-10 09:07
#23

Mia - Har du prövat med det enkla att helt enkelt be dom hålla sig ifrån dig? Ibland behöver det inte vara svårare än så🙂

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Mia-45
2014-11-10 09:08
#24

Jadå Ghost…det är ofta jag får göra det. 
Men inatt kändes det precis som om de ville busa en sista gång…hahahah.
😎

Ghosthunter
2014-11-10 09:10
#25

Ja, det kan ju vara så att dom vill busa en sista gång😃Det verkar vara ett vanligt fenomen att andarna kan busa till det nån dag efter ett medium har varit och renat!

"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"

"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"

"Don't be normal, stay paranormal"

Mia-45
2014-11-22 18:05
#26

Kan nu säga som så att det har börjat om ordentligt i Lillstugan på gården. Skriver inget om det här än. Hoppas nu på att Elisabeth kan göra ett återbesök ganska snart och försöka få bort det. 
Återkommer senare med info.

[Vandringen Med Wolf]
2014-11-22 18:30
#27

Mia Mia Mia får jag fråga om en viktig sak ? kan det möjligen ha funnits andra på gården som är jordbunden? vet du ibland kan aktivitet öka i takt med att man haft ett medium på besök bara för att påvisa att så här är det vi finns.

Vill inte gärna gå in i tråden om saken här på ÖN av förklarliga själ men har du verkligen anlitat rätt medium  blir min fråga ❤️

Annons:
Mia-45
2014-11-22 18:56
#28

Wolf….Har PM:at dej…vill inte skriva ut här än vad som händer.

Upp till toppen
Annons: