Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 11016 ggr
[Nampheet]
11/7/14, 2:36 PM

Hur får man bort andar?

Vet någon hur man får bort andar?

Annons:
[VampireGirlElvira]1
11/7/14, 2:41 PM
#1

Det finns ett inlägg om det någonstans här i övernaturligt.ifokus. 😄

H-lena
11/7/14, 3:21 PM
#2

Har du problem med andar hemma eller känner någon som har problem och upplever det som obehagligt, kan man säga till andarna att man vill vara i fred, de får gärna vara där så länge de inte stör eller liknande. Du kan antingen tänka det eller säga det rakt ut. Hjälper inte det kan man kontakta ett medium. Vissa medier gör hembesök, andra kan hjälpa på distans.


pirri17
11/8/14, 6:50 AM
#3

Jag brukar säga till dem andar "Vad gör du här.Det är mitt hem. Stick härifrån och gå någonstans!" Och då försvinner de!

Brunett

Denna kommentar har tagits bort.
Mia-45
11/8/14, 9:03 AM
#5

Jag ber de vänligt backa och gå därifrån. Man behöver inte fräsa och spotta. Utan be de vänligt men bestämt försvinna och återkomma vid ett annat tillfälle. 

Det funkar för mej.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
pirri17
11/10/14, 12:04 AM
#7

Jag låter dom positiva andar får vara kvar och säger inget annars så säger jag så bara om det är negativa andar utan fräs och spott, jag säger bara till!

Brunett

Haermenion
11/10/14, 5:38 PM
#8

Jag håller med föregående talare, alla kan be en ande att lämna en plats. Jag jobbar som medium och har ett femtiotal husrensningar bakom mig och min erfarenhet är att andarna ofta bär med sig en orsak varför de är där.  Det kan vara allt från budskap, eller att de inte hann göra rätt för sig kring något i deras fd liv som gör att de stannar kvar. Orsakerna är förmodligen lika många som det finns andar..

Med det sagt , är det andar som återkommer , lyssna på dem!

Följ mitt arbete som medium på www.mediumandreas.se

[Vandringen Med Wolf]
11/10/14, 6:48 PM
#9

Men varför ska du ha bort  Andar ? förklara närmare eller bara inse faktum att du är öppen som så många andra ❤️

mhm123
11/25/14, 10:19 PM
#10

Be dom vänligt att lämna din plats. Man behöver inte va otrevlig utan sänd ut lite kärlek och förståelse. Funkar inte det kontakta ett medium

pirri17
11/26/14, 5:04 AM
#11

Eller rensa med lite vit salvia!

Brunett

tarotlasse
1/24/15, 12:48 AM
#12

Andar finns precis överallt på olika platser i alla hus och byggnader i hela världen. 

Så det kvittar vilket hus du besöker i hela världen så besöker du ett spökhus. 

Andevärlden och vi i fysisk kropp delar på  samma planet och i hör båda hemma här på jorden. 

Som medium så kvittar det var jag befinner mig på jorden  i ett höghus, en koja i djungeln,  på krogen eller i en kyrka eller ett discotek så finns det andar där och är jag då öppen så ser andevärlden detta och försöker då kontakta mig. 

Är jag då på ett disco eller i annat hus där jag är i full gång med annat och inte uppmärksammar anden.  Så blir anden lite frustrerad över jag visar att jag är öppen för kontakt men ignorerar anden då blir anden frustrerad och försöker då visa sin existens så att vi ska lägga märke till dom.

De kan då röra vid oss blinka med lampor knacka i väggar mm och många blir då livrädda för dessa andar och tror då det är spöken som hemsöker huset. 

Men de är inte mycket annorlunda en oss vill vi komma i kontakt med någon och den inte reagerar så försöker vi också visa att vi vill ha kontakten det kan vara att knacka någon på axeln, vi kan föra ljud eller blinka med en lampa för att bli uppmärksammade så vi funkar på samma sätt. 

Men däremot så är jag som medium eller person nedstängd så ser anden att jag inte är tillgänglig för kontakt och då ser den ingen anledning att kontakta oss och anstränger sig inte heller för att uppmärksamma deras existens. 

För är vi ned stängda  så ka anden vara hur vild som helst för är vi nedstängda så kan vi inte uppmärksamma anden och varken se eller höra deras aktivitet om de nu skulle försöka med det. 

Så vi kan inte skylla på ande världen för fem öre när vi har andekontakt för då har vi medvetet eller omedvetet öppnat upp och då bjuder vi in andevärlden till kontakt och kan då uppleva dem. 

Så det är vi som får lära oss att hantera vår medialitet och då stänga ner om vi inte vill ha denna andekontakt. 

Så helt vårt eget fel om vi har besvär i våra hus. 

Men du kan även vara öppen om du önskar det och kommunicerar du så med anden så den blir bekräftad igen känd och få framföra det den vill så blir det också lungt.

Är man öppen och kanske stöter på en ande som blivit misshandlad till döds så kan det ju upplevas lite jobbigt och många missförstår då anden som ond. 

Fast den egentligen bara vill beskriva sig själv för att bli igenkänd och visar då oss att den blev misshandlad och har man inte lärt sig hur andevärlden kommunicerar med oss så blir man oftast rädd för något som är helt ofarligt. När anden blir igenkänd så försvinner misshandels känslan och slagen anden visat.  

Men men vill man inte uppleva detta så kan vi inte ta bort andarna som har lika rätt att vara här som vi har. 

Vi kan däremot stänga ner vår medialitet och då slippa att uppleva andevärlden. 

Det är det första  man får lära sig som medium för är A o O att kunna lära sig detta för man blir idiot och knäpp att känna av andevärlden och då deras frustration när vi då inte pratar med dom och det resulterar i att vi till slut kör slut på oss själva och går in i väggen.  Som sagt vad det är inte andevärldens fel utan helt och hållet vi själva att som väljer att vara öppna och bjuda in andevärlden till kantakt. 

Så lär er att stänga ner så får ni vara i fred för andarna kan ni aldrig ta bort de finns precis överallt, 

Att ta bort andar med torkad  det Salvia visar bara den enorma okunskapen om medialitet som finns här i Sverige. Här är det new age shamaner som inte har någon kunskap om orginal ritualerna från den shamanska kulturen och hänvisar till deras kultur om att rena och att ta bort andar och det är verkligen sorgligt när man rekomenderar salvia till en ritual som faktiskt tänkt att användas precis tvärt om. 

Indianerna använder mycket riktigt salvia i sina ritualer men det använder sig inte av torkad  kryddsalvia  utan de använder sig av Salvia Diviarium. 

Det är  ett av de mest haluciena växter som finns på jorden och är betydligt starkare och effektivare en LSD och är även klassad av FN som tung narkotika. 

Indianerna använde Salvia Divinarium för att hälsa andevärlden välkomna till sina cermonier och för att när det använde Salvian som rökelse och andades in denna så hade det mycket lättare för att uppleva och se andarna under sina ceremonier. 

Men man kan ju faktiskt starkt fundera på om det verkligen var andar de såg och upplev under detta rus av Salvia Diviarium.  Men som sagt vad det använde Salvian till att använda till att välkomna andarna så rent skratt retande till dessa okunniga Svenska medium som försöker göra precis tvärtom och ta bort andar med Salvian.

Det som inte är lika skratt retande är till alla hus där vi fått åka runt till här i Skåne där ett medium åker runt och renar hus från andar med Salvia han tar 10-20 000 kr beroende på hur stort huset är plus kör ersättning. 

Vi har varit i 4 hus nu där besvären ökat och där de boende har varit totalt desperata efter dom det blivit 100 gånger värre sedan mediumet var där och eldade med salvia. 

Andarna blev ju uppmärksammade men ingen pratade med dem så de blev varken bekräftade eller igenkända och fick inte heller framföra det de ville. 

Vilket orsakade att andarna blev ännu intensivare bli bekräftade och igenkända och lämna sina budskap till de boende. 

Jag och mina kollegor åkte dit beskrev deras avlidna släktingar som var de närvarande andarna i dessa hus och de boende kände igen beskrivningarna vi lämnade och vi framförde budskapen andarna hade. 

Så avslutade vi besöken med att lära de boende att hantera sin medialitet och att själva avgöra när det vill vara öppna och ha denna andekontakt eller vara stängda och inte ha denna ande kontakt och få vara i fred.  

Sedan fick det vara i fred och det blev helt lungt i huset. 

Andarna är fortfarande kvar och nu lever de i ett samförstånd och vill de ha kontakt så är det bara för de boende att öppna upp och prata med dom annars så håller det sig bara stängda så slipper de kontakten. 

Men det förlorade  mellan 10 000 - 20 000 kr var till en person som lurade dem med en cermoni som lockar till sig andar och för att man både är godtrogna och att  okunskapen om andevärlden och om de gamla naturfolkens cermonier. 

Kunskapen  är så fruktansvärt dålig här i Sverige tyvärr. 

Lasse    

tarotlasse
1/26/15, 12:08 AM
#13

Det blev fel svaret var till en annan tråd . 

Så jag tog bort det.

Lasse

Annons:
Upp till toppen
Annons: