Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 2195 ggr
delfi
2014-11-07 08:37

Andar

Hej, Jag är ny här. Jag har alltid haft andar runt omkring mig o dom har följt mig och jag dom. Dom har alltid varit där för mig på nåt konstigt sätt. Jag har varit med om mycket hemsk saker som barn och haft en väldigt tuff uppväxt och tuff vuxet liv fram tills jag fick min son. Då försökte jag ta tag i allt och då sluta jag även att bry mig om andligheten. Jag kunde inte mer för mitt barns skull. Jag har aldrig kallat på dom eller nåt sånt och jag sluta prata om andar med andra för länge sen för ingen tror mig. En del av desse andar har nog inte varit snäll och jag har varit rädd många gånger men har tryckt bort allt.  Men nu har jag ett barn till och hon har sett en ande nu i veckan och jag såg han med så nu är jag orolig för min dotter. Min man har fått en arabisk bibel ord som vi ska spela upp idag men jag vet ej om jag vill det. Nån här inne i min lägh säger att det ej blir bra. Jag har inte känt av andarna på länge men nu är det precis som jag börjar göra det lite igen och det vill jag nog inte för mina barns skull. Kan jag göra något själv? Tacksam för svar Delfi

Annons:
[VampireGirlElvira]1
2014-11-07 08:51
#1

Du kan börja med att försöka säga till den anden att du inte vill ha den anden hemma hos dig. Och jag har ett speciellt knep med att få ut dom andarna som jag inte vill ha kvar i min lägenhet. Det kan fungera hos dig också, men jag är inte 100% säker på om det kommer att göra det, men du kan prova på det i alla fall. Repetera dom här orden ca. fem gånger, så känns det nog bättre. Det går så här: Icke skär jag i mig allen, icke skär jag i blod och ben, jag skär för spöet som liv ska se, ty du och icke jag har kraft att ge. Den är först och främst till att ta bort andar från mardrömmar och sånt, men för mig så fungerar det hela tiden, vilken tid på dygnet som helst. Som jag skrev så kan jag inte garantera att den ska fungera för dig, men du kan prova. Hoppas att det blir bättre för dig senare. (Jag vet att det finns en hel del skeptiker här ute på denna sida, men för min del så fungerar detta. Och nu vill jag inte få nått mothugg med att det är bara bulls**t!)

delfi
2014-11-07 09:00
#2

Tack jag brukar säga att dom inte är välkomna här, men jag ska prova det du skrev. Jag vill inte att det ska bli något ord krig här nu utan jag vill ha råd och hjälp så gott ni bara kan inget tjafts inte därför jag skrev här. Jag är tacksam för alla svar. Min man upplever det med  någon som tar på han och stirrar på han precis som dom ej vill ha han i närheten av mig. Jag kan mest känna vind pustar och lukter. När jag duschar ibland blir det väldigt obehagligt

[VampireGirlElvira]1
2014-11-07 09:05
#3

Jag brukar få mycket s**t tillbaka för att vissa inte tror på mig med det här med att jag kan en del tricks för att få bort ovälkomnande andar.

Tjohalia83
2014-11-07 12:56
#4

När det kommer andar på besök så är det allt som oftast våra egna nära och kära som hälsar på. Speciellt när man går och grubblar på något eller har det jobbigt/svårt så kommer de och vill erbjuda hjälp och stöd. När vi ovetandes går och är öppna för andra sidan, utan att veta vad det är som händer, så kan det kännas skrämmande.  Att lära sig att "stänga ned" kan vara en god idé, det finns artiklar här på forumet om hur man gör.

Istället för att känna dig rädd så sätt dig ned och försök att riktigt känna efter vem det är som är på besök. Kanske kan du genom din magkänsla förstå vem det är.  Känn kärleken från andra sidan och var inte rädd.

delfi
2014-11-08 15:22
#5

Jag är inte rädd. Tycker det är svårt att förklara det rätt när man skriver så här, jag vill bara inte att min dotter upplever vissa saker som jag gjort med andar. Och just denna manen som var inne hos oss på natten är inte snäll och han är inte en släkting. Jag vill inte att han ska vara i närheten av mina barn.

delfi
2014-11-08 15:30
#6

Jag har alltid varit väldigt öppen för den andliga världen och jag ser och känner mycket men sen jag fick mitt första barn har jag valt att dämpa det och bara låta det vara men man kan ju inte bara stänga av helt och det vill jag inte i heller. Men jag blev chockad att han var här för jag trodde att det var över och nu har min dotter sett han med och det känns inte bra

Annons:
Tjohalia83
2014-11-08 15:48
#7

Nu är jag såklart inte insatt i vem denna man är eller vad han har gjort, men (i min tro är det så att) när vi når andra sidan så existerar bara kärlek i våra sinnen.  Inlägg nummer 27, av Tarotlasse, i den länkade tråden förklarar väldigt bra.

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4d715db7b9cb46222106edda-elakaonda-andar

pirri17
2014-11-10 00:14
#8

0# Jag förstår vad du menar!

Brunett

Viktor123
2014-12-04 23:52
#9

Jag håller med jag har iallafall en ande hemma hos mig som gillar att gå i min trappa i mitt hus jag är 14 år och tycker det inte är så kul men det är roligt att få uppleva att det finns sånna här saker men endå lite läskigt en gång i mitt gamla rim jag hade så hade jag min säng i för skrubben. Och min tv emot / bredvid dörren och varenda natt så hörde jag fotsteg i trappan och alla i. Huset sov förutom jag det gick och gick tills anden stog utanför min dörr då slutade det sen när jag flyttade min säng till fönstret och tvn mot en annan vägg då slutade anden gå i trappan

Upp till toppen
Annons: