Annons:
Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 1499 ggr
miamedium
2014-11-06 21:43

Trollbord

Fler som har ett trollbord?

Vill man inte så kan man inte /Miamedium

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
pirri17
2014-11-07 07:02
#2

Har ingen!

Brunett

miamedium
2014-11-07 12:44
#3

Det är inte många som har ett som det inte finns så många av dem.

Vill man inte så kan man inte /Miamedium

The_pearl
2014-11-07 21:44
#4

Har aldrig hört talas om ett trollbord, vad är det för nåt? :)

miamedium
2014-11-07 23:04
#5

Ett ”riktigt” trollbord är av obehandlad al. Den har tre ben- ett för ja, nej och räkna. Bordet ska vara i natura så inge färger och lack behandling. Det får heller inte finnas spik eller skruvar i bordet. Jag ska se om jag kan fota en bra bild så får ni se hur ett bord ser ut.

Med detta bord kan man prata med andevärlden, man känner direkt om det är dålig eller bra kontakt, bordet kan dansa, stå balanserat på ena benets topp, kramas mm.

Vill man inte så kan man inte /Miamedium

Imperialiss
2014-11-08 04:01
#6

Är det som en annan form av Anden i glaset fast då med ett bord istället? Och den svarar ja/nej o kan räkna. Men det går ut på samma sak ungefär eller? Jag har aldrig sett ett mer än på bild, men hade en äldre släkting som svor på att hennes/deras bord "dansade" som hon sa. Dom hade det undanställt men tog fram det vid seanser tror jag. Jag var inte ens född då men har fått det berättat i efterhand. Jag tycker det verkar lite läskigt men är å andra sidan rädd för det mesta haha. Om man känner att det är en dålig kontakt, vad gör ni då? Eller kan man välja att avbryta kontakten då?

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
miamedium
2014-11-08 10:06
#8

Jag tycker det är stor skillnad på Anden i glaset o trollbord, för Anden i glaset drar in elände o luras. Trollbord känner man (iaf jag) snabbt om det är dålig "person" och därmed kan avbryta.

Vill man inte så kan man inte /Miamedium

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: