Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
OT Bildgalleri

målning som blev nåt annat?

2014-11-03 19:34 #0 av: Galaxy86

Skulle måla  men bilden blev inte som jag tänkt mig. Kände som bilden ville bestämma själv. Bubblan målade jag.  Är de någon mer än jag som ser en varg? jämte bubblan, dock inte jättetydlig?. kul iallafall :)  

Akvariefiskar !! Pokémon och My little Pony !!
Anmäl
2014-11-03 19:35 #1 av: Galaxy86

glömde bilden

Anmäl
2014-11-03 19:47 #2 av: fsigge

jag är så tråkig och har ingen fantasi, så jag ser den inte :(

Anmäl
2014-11-03 19:49 #3 av: H-lena

Jo det ser jag när du säger det! Tyckte först det såg ut som en måne! :)

Anmäl
2014-11-03 23:39 #4 av: pirri17

Jag såg direkt vargen som ser ut som ett ansikte djur/människa?!

Anmäl
2014-11-04 13:20 #5 av: Rumblebee

Ser ingen varg , det enda jag ser är något som kan liknas vid Thundercats loggan :P i alla fall när jag inte zoomar in så liknar den det.
http://wallfon.com/walls/others/thundercats-logo.jpg

Anmäl
2014-11-04 13:55 #6 av: Lynxx

Vargen syns bra (v halvan av den) - men örat liknar ett grisöra.

-----

Själv ser jag flera ansikten.

En kvinna (h ansiktshalva - om man bara ser till pannan, håret, ögat & kinden. Elr. en man? med mycket platt näsa & rak mun - om man ser på hela bilden).

En man (fick mig att tänka på Lenin). Jag har vänt bilden uppåner.

En hund m. mössa (v ansiktshalva i profil).

En kvinna - får mig att tänka på en Judinna m. v armen om en svart hundvalp som pussar henne - man kan kanske föreställa sig hennes v. arm & hand (huvudet ligger med h sida nedåt).

En gammal Romare - m. höknäsa (h ansiksthalva i profil).

-----

Nu har jag varit å kladdat i din bild - om du misstycker får du be att de tar bort dem.

//L

Anmäl
2014-11-04 16:07 #7 av: Galaxy86

Kul att veta! :)

#5 har jag inte tänkt på.

#6 wow! häftigt! :)

Lägger upp bilden igen där jag markerat vargen som har  sett den. De har en svart nos.

Anmäl
2014-11-05 17:13 #8 av: [JapanFan!]

Mm ser en vargliknande filur!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.