Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1580 ggr
[Ily143]
10/27/14, 9:31 PM

Udda saker händer

Hej! Jag hade tänkt skriva av mig på lite grejer som hänt i vårat hus för att höra vad ni tror och tänker. Jag tror på andar och spöken vilket min mamma också gör (antagligen där jag fått det ifrån) min bror och pappa tror inte på det inte min pojkvän heller haha så dom säger att jag och mamma är galna dock kan dom ju inte förklara grejerna som hänt. För några år sedan vaknade vi en morgon och ena grinden till våran trädgård stod öppen, ingen utav oss skulle någonsin kunna glömma den öppen eftersom vi har 4 hundar och dubbelkollar ALLTID att alla grindar är stängda så att ingen smiter ut. Den skulle heller inte kunna blås upp eftersom det sitter en repaktig grej runt den alltså så man måste trä över den, men den hängde så fint där på sidan. Ingen skulle kunna gå in eftersom då hade hundarna märkt det, dom vaktar väldigt! Mitt ljus i taket stängs av utav sig själv om jag har på det våran elektriker har inte varit här och kollat än så visst det skulle kunna vara elektriskt men lite konstigt när ljuset i det andra rummet funkar fin fint (jag har två rum som går ihop med en öppning) Jag sov ensam hemma några dagar och en dag när jag vaknade stod toalettlocket till min toalett uppe, jag stänger alltid jag är tjej så det är en vana blev väldigt rädd när jag såg det. Men det konstigaste av allt var när min mamma var ensam hemma, hon hade hängt tvätt ute så hon tog in det och gick ner i källaren med det. Men när hon kom upp igen så var det vita fläckar på våran altan, alltså från färg. Vi har inte målat om på länge och det var liksom droppar, det har inte kunnat droppa från någon stans, hon försökte tvätta bort det med allt möjligt men det gick inte bort. Fläckarna är fortfarande kvar. Ush nu blir jag lite rädd när jag tänker på allt det här, är jag galen eller kan det vara något?

Annons:
fridis0425
10/28/14, 9:55 AM
#1

Du är inte galen! jag är också rädd för spöken/ andar som du, och jag är 12 år och kollar alldeles för mycket på skräckfilmer😃 Jag förstår att du blir rädd för det som vi människor inte kan förklara. Ett förslag är att du köper små övervakningskameror (om dom inte är för dyra) och sätter upp dom någonstans i huset där du tycker att det känns mest obehagligt! eller så kan du filma med mobilen i ditt rum undernatten! Om du  inte vill göra dom här alternativen så kan man ju alltid ta kontakt med ett medium, som får avgöra om det är någon form av negativitet i ditt hus! Ha det bra MVH frida

NordicSunset
10/31/14, 1:59 PM
#2

En fråga, kan det inte vara din bror som vill skoja med dig? Han kanske gått och öppnat grinden och gjort allt det bara för att jävlas? Testa att filma annars.

Be the best version of you.

  • Zoella
[Ily143]
11/2/14, 7:48 PM
#3

#2 Nej det tror jag inte han har gjort, eftersom hundarna sticker om dom ser att grinden är öppen och det kan vara ganska farligt eftersom dom kan ju bli på körda eller så. Så det tror jag aldrig att han skulle göra, det med målarfärgen skulle heller inte kunna vara honom eftersom jag min bror och pappa var i Norge när det hände :/ Mamma var hemma och jobbade.. Ja filma kanske jag borde om jag vågar hehe..

Upp till toppen
Annons: