Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Barn/Ungdomar

svarta madam?

2014-10-27 15:10 #0 av: fridis0425

Hej!

När jag var yngre så testade jag och mina kompisar svarta madam!

Det hände inget förutom att vi var väldigt rädda! man sa att man skulle få se en kvinna med svart hår i spegeln! själv har jag aldrig sätt henne! men vd kan ända?Hjärta

Anmäl
2014-10-27 15:21 #1 av: RobinEH

Ingenting.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Anmäl
2014-10-27 16:26 #2 av: [GunillaF]

Vad är "Svarta madam"? Låter som ett kortspel Funderar

Anmäl
2014-10-27 16:59 #3 av: Rumblebee

#2 när jag var ung så gick det ut på att man går in i ett badrum eller toalett med en spegel och sedan släckte lampan och så sa man i stil med "svarta madam kom fram" tre gånger eller något sådant. Sedan började alla skrika av någon anledning. Hände även att någon blev riven vid vissa tillfällen vilket förmodligen bara var personen bredvid som gjorde det.
Så i mina ögon så år svarta madam lila harmlöst som Fia med knuff.

Anmäl
2014-10-27 18:38 #4 av: [[Troll Måne]]

# # Nja lika harmlöst som Fia med knuff är det inte men ändå en suggestion om man inte åkallar andarna på rätt sätt.

Det finns mycket inom det här som jag tycker en tolvåring som TS inte ska befatta sig med.

Anmäl
2014-10-28 06:26 #5 av: pirri17

Jag vågar inte ens stå kvar vid spegeln och vill inte se henne där i!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.