Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Barn/Ungdomar

Är jag synsk?

2014-10-27 14:59 #0 av: fridis0425

Hej!

Ibland drömmer jag om min morgonrutin t.ex.! Och alla kan ju drömma om konstiga saker... men mina drömmar blir ibland sanna! t.ex att jag drömmer om att min tandborste står på ett speciellt sätt i den där grejen. Och nästa morgon står tandborsten så till punkt och pricka! Är jag synsk eller är det bara jag som inbillar mig!

Anmäl
2014-10-28 06:20 #1 av: pirri17

Tandborsten kommer du ihåg om hur du ställde den ifrån dig kvällen innan. Det är därför man drömmer om det. Det man kommer ihåg det kan man drömma om sen! Ett bra minne i drömmen!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.