Annons:
Etiketterbarnungdomar
Läst 2450 ggr
fridis0425
10/27/14, 2:46 PM

jag vill kunna komunicera med andar

Hej jag är en tjej på 12 vårar. Jag skulle vilja bli medial, eller att jag ska kunna prata med de döda!  Jag vill kunna kommunicera med mina döda släktingar… speciellt min morfar och min gammelmorfar! är det möjligt för mig att inte bli helt medial, men ändå kunna kommunicera med släktingarna! jag har alltid varit  intresserad och det känns som om andar vill nå mig på något sätt! t.ex. Jag får plötsliga rysningar i hela kroppen, det känns som om någon rör vid mig!

Jag vill ta kontakt med mina två släktingar för de betydde så himla mycket för mig! speciellt min gammelmorfar för han dog  för något år sedan, och jag var helt förkrossad! jag vill såklart ha kontakt med min morfar också, men han dog 2001 och jag föddes 2002! men min familj har berättat mycket om honom! Och jag vill att han ska veta att jag finns, det skulle betyda så mycket för mig!

Annons:
Aleya
10/27/14, 3:11 PM
#1

Då rekommendera jag att du först läser på om ämnet. Så du vet vad du eventuellt ger dig in på. Sen rekommenderar jag att inte försöka skynda på saker, det kan bli så tokigt. Sen är det övning som gäller. Men det lär ta tid. Kan ta år ibland innan något händer.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

H-lena
10/27/14, 5:46 PM
#2

Det bästa är att ta hjälp av något kunnigt medium som kan förmedla kontakt mellan dig och dina släktingar. Sen är det inte alltid man får kontakt med just den man vill kontakta!


[[Troll Måne]]
10/27/14, 6:24 PM
#3

Hej fridis0425 !

Du är en väldigt ung tjej som borde leva ditt liv före innan du går in i så här djupa frågor men jag förstår din nyfikenhet och att du redan är öppen för men kom ihåg du är tolv år och borde ta det lite lugnt med det här för det fick jag göra även om jag alltid haft kontakten med andevärlden sedan väldigt unga år  och nu närmar jag mig mina 50 så allt har verkligen sin tid.Ta det lugnt och låt allt komma naturligt.

Du berättar om dom som du vill ha kontakt med och vet du dom vet redan om och hör dig men det svåra med det här kan vara att ta emot vad dom säger till oss och där skulle jag nog vilja säga,vänta några år innan du ställer kravet på dig själv att få kontakt med andra sidan för det kan vara lite marigt att förstå budskapen innan man blivit vuxen och verkligen kan förstå så ha tålamod är mitt råd för allt kommer naturligt när det är menat att ske även om det känns som evighetstid 🙂

ALPHIRA
10/28/14, 1:45 AM
#4

<tycker precis som  Troll Måne här ovan.

pirri17
10/28/14, 6:34 AM
#5

Ha tålamod det kommer senare! Kanske när man är i 20-års ålder och uppåt nån gång!

Brunett

Upp till toppen
Annons: