Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1123 ggr
Doomkitty
2014-10-26 22:50

Spöken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Har varit med om övernaturliga saker innan, men är väldigt nyfikaen på vad som hänt sista gången.. Som var igår…Pratade med en kompis,,,å kände den hemska känslan av att ja inte är själv. En innedörr smälldes då hårt igen, vilket han med hörde.

Jag blev skraj som satan och gick ut till min säng där barnen sover.. Vaknade på natten att ett barn grät , inte mina å ingens av mina grannar. ( vaknade för nån månad sen av att ja bara va pigg, helt själv utan barn. Då hör jag från barnens rum nån ropar högt mamma mamma 2 gånger. Jag funderar på om dom är hemma, sätter mej upp å ska tända lampan, då smäller deras dörr igen .. Vågade ej somna om utan allt blev tänt  å tv högt på

Så imorse vakna jag med ett slags varande brännsår på övre kind å ovanför ögonbrynet.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
pirri17
2014-10-27 02:28
#2

Det var ett läskigt vit ansikte med stora ögon!

Brunett

pirri17
2014-10-27 05:20
#3

Sånt är mer oftast sällsynta i Sverige, väldigt sällan. Annars finns det bara på två ställen i Värmland, kommer inte ihåg vad det heter. Men händer sånt här en gång per år i Amerika! Sankt Mikael brukar rensa bort den! Och därefter draken som är symbolen för det!

Brunett

pirri17
2014-10-27 05:39
#4

Sankt Mikael är starkare än den du har hemma. Är du starkare i ditt sinne än den då kommer den att lämna dig och barnen eller är den starkare än dig då stannar den kvar på grund av din rädsla och tror att du har dåligt självförtroende för det här med rädsla och fortsätter och tror att det kan göra vad den vill mot/med dig och vill skrämmas för att den är intelligent och smart och vill ha uppmärksamhet! I Jesus namn!

Brunett

Magi-cat
2014-10-27 08:03
#5

#0 Doomkitty, det kan inte vara så att du skrämmer upp dig själv? Att en innerdörr smäller igen kan bero på ett luftdrag eller att dörren hänger lite ojämnt så den smäller igen av sig själv. (Det händer jämt hos mig av den orsaken. 🙂)
Att du hörde ett barn när du vaknade kan ju vara att du drömde. Ibland drömmer man väldigt verkligt, särskilt när man sover ytligt och har "ett halvt öra" åt barnen till. Eller att det helt enkelt hörs någonstans ifrån huset. Ljud hörs bättre på natten när allt annat är tyst.

Tänk på att det finns ingenting att vara rädd för men rädslan kan ställa till mer rädsla. För ditt och inte minst barnens skull behöver du finna lugn och ro. Behöver du göra någon ritual som att i tanken fylla rummet med ljus eller be om hjälp, gör det. (Förstärk ev med en liten nattlampa.)

Såret på kinden behöver du genast gå till vårdcentralen med.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Upp till toppen
Annons: