Annons:
Etikettandlighet
Läst 880 ggr
Miiiraas_
10/12/14, 5:22 PM

Hon vägrar berätta för mig!

Hur ska jag få reda på min skyddsängels namn? JAg gjorde en Meditation där jag frågade henne vad hon hette men hon svarade inte! Hur ska jag göra? Vill hon inte ha ett namn eller vad?

Kramisar c:

Annons:
H-lena
10/12/14, 7:10 PM
#1

Jag vet inte heller vad min skyddsängel/vägledare heter. Det är nog inte så vanligt att man vet. Kanske vill hon inte berätta, kanske är du inte redo, kanske har hon inte ens ett namn! Ta det lugnt du kommer få veta när det är dags, om det ens är nödvändigt! :)


Aleya
10/12/14, 7:22 PM
#2

Som #1 sa så får man veta när man är redo. :)

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Miiiraas_
10/12/14, 9:02 PM
#3

Tack!♥

Älvan
10/12/14, 9:26 PM
#4

Äh. Du får kalla din skyddsängel det namn du själv väljer. Mycket troligt är att det namn du väljer är just skyddsängelns namn. Ängeln misstycker inte även om det mot förmodan skulle bli "fel" namn.

J-Artur-K
10/13/14, 6:40 AM
#5

Det blir troligast svårare uppfatta namn om man frågat o inte får det till sig. Behöver inte vara ängeln inte säger det heller. Kan vara att man inte uppfattar det. Senare om man försöker igen blir man mer o mer frustrerad. Om man fortsätter är det troligast man uppfattar namnet fel för är när man är lugn o ren i sinnet o får samtidigt signal som inte kan missuppfattas som man kan veta namnet med säkerhet (man bara vet ) det kommer automatiskt. Men om man frågar men tar inte emot ett namn , provar igen o igen. Så skapar nog hjärnan ett namn av sig själv på grund av frustrationen o man vill ha ett namn Men är bara mina åsikter :) 2 olika kontakter jag har. Den ena skyddsängel. Vänta jag 14 år innan jag fråga namnet på. Skyddsängeln sade direkt samma sekund. Den andra sade. Jag har varit med dig så länge du kan minnas. Jag har hjälpt dig när du bet om min hjälp. Du vet namnet på dina familje medlemmar och jag finns alltid till för dig. Du vet vem jag är säg det. :) Jag sade det direkt o var det jag misstänkt alla år. En sak kan jag säga. Jag är mycket glad att jag inte fråga tidigare o fick veta namnen då. Ibland är det kanske inte det bästa veta allt nu. Det kan vara en anledning du inte fått veta namnet också. Tänk inte så mycket på det där o bli irriterad över det (påstår inte att det är så) Men är bara mina tankar o åsikter.

Ny dag nya möjligheter

H-lena
10/13/14, 9:39 AM
#6

Jag har faktiskt aldrig ens tänkt tanken tidigare, men blev lite nyfiken på vad min vägledare hette efter att ha läst din fråga, och fick då fram namnet! Vet inte om det är som att jag själv bara valde ett namn eller om det är hennes riktiga namn. Vad vet man!


Annons:
Upp till toppen
Annons: