Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

kvällen och morgonen

2014-10-10 17:06 #0 av: Kameo05

Jag och min bästa kompis var på vår skola när det var mörkt ute, vi skulle se om någon hade klottrat på våran skola. tillslut så såg vi att en gunga hade gått sönder.

dagen där efter var vi där och den var helt vanlig igen.

Anmäl
2014-10-12 11:33 #1 av: Miiiraas_

Nej men gud vad creepy! 

Nu ska jag vara sådär lite tråkig och komma med en vettig förklaring som att det var vaktmästaren eller nån som fixat den men det kan absolut varit något annat mer "andligt"!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.