Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1421 ggr
TezzD
9/24/14, 8:24 AM

Hjälp mig känna in

Jag har inte skrivit på ett tag nu, men nu skulle jag behöva din hjälp med att känna efter lite i mitt nya hem. Jag och sambon har vaknat 04.40 två dagar i rad nu,,, jag fick knappt en blund alls inatt, kunde inte somna in ordentligt alls. Jag var helt varm och konstig och det blir jag alltid när det är någon i närheten,. Och katten lät mig inte vara ifred och reagerade på något hela natten Skulle du kunna ägna några minuter åt mig och se om du kan känna in något ? PLZ! Kram

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Jane-Lyzell
9/24/14, 12:09 PM
#1

Ibland tar det tid vänja sig vid nya energier - kanske de som bodde där förut gick upp den tiden eller vaknade på natten för att t ex gå på toa-

energiminnerna finns ju kvar 🙂

Kan inte känna något annat än det - känns bra🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
9/24/14, 1:03 PM
#2

Tack för svaret Jane! Ja visst är det så att här är fullsmockat med energier, helt klart.  Dock så känner jag lite mer än så. Jag känner att det går någon här. Någon som inte riktigt har fått ro. Inget oroväckande i sig, mer än att "hen" har hittat på lite bus. Men vissa av busen kan skada mina barn. (Öppnat fönster vidöppna i låsta rum bland annat) Sedan i deras lekrum. Barnen når inte låsreglagen (Gamla fönster med haspar) Jag har till och med bett barnen att visa mig på stolar och dylikt att dom kan öppna, men dom kan inte… Därför skulle jag vilja försöka få kontakt, mer än att jag sagt till och bett snällt att "hen" ska låta bli fönstrena, så kommer nya saker.

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
9/24/14, 2:37 PM
#3

2 vad vill hen visa dig då med detta ?- det betyder alltid något om det skulle vara en ande(troligen en när o kär till er) se det i kärlekens ljus för er hjälp - vad vill hen få er att förstå  i er relation eller boendeplats.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
9/24/14, 10:06 PM
#4

Barnsäkra mera kanske? Man kan aldrig barnsäkra nog 😛
hmm… och min rastlöshet på natten med massa stickningar och domningar i kroppen, det känns som att det inte är mina egna känningar. Barnen vaknar varje natt också. ja det tåls att tänka på. 🤔

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
9/24/14, 10:56 PM
#5

domningar o stickningar kan bero på currylinjer eller hartmankors eller vattenådror- kolla hur det är där ni sover - prova enkelt med rosor över natten🌺

lever de på morgon så är det bra energier dör de - tja kanske flytta sängen😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
9/25/14, 9:06 AM
#6

Inatt vaknade inte bara min sambo, utan hela familjen. Exakt samma tid. Slutade med att alla låg i vår säng och sambon flyttade till soffan. Fick inte barnen att somna om förens kl 6.
Vad gör man då med rosorna?

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Annons:
Jane-Lyzell
9/25/14, 1:05 PM
#7

sätt dom i rummet exempelvis på nattduksbordet  andra platser med runt sängen- en o en i glas se till att inte det är blad i vattnet- står dom sig över natten är det bra energi om inte får man undersöka vidare vad?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

TezzD
9/25/14, 2:06 PM
#8

Då ska jag inhandla en bukett rosor idag 🙂

Du får väldigt gärna förklara vidare med currylinjer och vattenådror, det har jag aldrig hört talas om innan

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Magi-cat
9/25/14, 2:17 PM
#9

#8 Det här är mycket gammal folklig kunskap. Jordstrålningslinjer som currylinjer antas ge sämre sömn. Likaså vattenådror.

Man tar ut linjerna med slagruta (eller pendel, eller t.o.m. händerna).
Det är många som säger att de sover bättre och får mindre ont i benen t.ex. om de flyttat sängen.

Här är en länk: (Vi har en artikel på OF också 🙂http://oforklaradefenomen.ifokus.se/articles/4f5dd0e788f4726dfe00364e-om-slagruta-och-jordstralning?articles-1)

http://www.jordstralningscentrum.se/


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

TezzD
9/25/14, 3:57 PM
#10

Tack Magi-Cat 👍🌺 Jag ska genast försöka sätta mig in i detta! 😉

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Jane-Lyzell
9/25/14, 6:31 PM
#11

Tack Magi-Cat då slapp jag länka 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: