Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 427 ggr
Ankhanara
2014-09-22 09:48

Drömde om en späckhuggare, en mumie och kallt vatt

Hej,

Drömde värsta detaljerade drömmen i natt. Kommer ihåg nästan allt.

Jag var på en strand, sen började en späckhuggare skapa vågor för att komma närmare stranden. Den hoppade ut och jag klappade den. Sen försvann den med vattnet igen och gjorde samma sak om och om igen. Sedan märkte jag att mina grejer blev blöta och flytta längre bort från stranden. Då skapade den en gigantiskt våg (ingenting jag var rädd för) och ur den vågen kom en stor bubbla med vatten som hamnade på mig. Det var iskallt, men det var uppfriskande.

Sen är jag på väg därifrån och jag ser att späckhuggaren letar efter mig. Den hade till och med en kikare. Sen när den såg mig så blev den glad och vinkar till mig, jag vinkar tillbaka och gömde mig bakom en pelare, så att den skulle fatta att jag var på väg därifrån.

När jag går på stan så ser jag en gammal kompis till mig som har namnsdag idag också sitta i en diket på en rondell och lyssnar på musik. Jag tänkte att jag behöver inte störa henne. Sen ser jag en bil där hennes mamma var, så jag hälsade på henne och hon sa att jag kan kliva i. Det var en pojke som stod bakom mig som skulle också kliva i men han hade kryckor så han behövde hjälp. När jag hjälpt honom upp i bilen (det var en minibus) så ställde han sig i hörnet. När en äldre man visade att han hade plats bredvid, så satte han sog på sin resväska istället. Och då var han ingen pojke längre utan gubbe.

Jag fortsatte gå. Mötte min mamma på tunnelbanan som hade en mumie med sig. Som en stor sliten docka, ingen näsa dock. Jag tog mumien från henne för att hon inte skulle bära på den. Den var lite tung men inte jobbigt tung. 

slut! :-)

Annons:
Miiiraas_
2014-10-12 21:43
#1

Kan späckhuggaren kanske vara ditt Kraftdjur?

Kramis c:

Upp till toppen
Annons: