Annons:
Etikettertvtidningarradio
Läst 1714 ggr
skotty
2014-09-22 06:48

Det Okända - TV

De flesta känner till TV-programmet "Det okända". En del tror på det, andra är skeptiker och vissa rent utsagt påstår att det är bluff. Jag har medverkat i Det okända. Ett filmteam kom hem till mig och mina systrar förra sommaren, tillsammans med Caroline och Camilla. Jag som är van vid att stå bakom kameran och inte framför tyckte det var väldigt pinsamt men de var duktiga människor som gjorde att man kände sig lugn ändå. Värst var när det visades på TV - att se sig själv på en 50" skärm var ingen höjdare precis. Men det var värt det, för den hjälpen vi fick var fantastisk. Caroline är en utav de bästa personerna jag träffat och Camilla likaså.

Är det någon annan här som medverkat i programmet? Vad är era erfarenheter? Fick ni hjälp?

Annons:
Skorpion76
2014-09-22 07:00
#1

Jag har inte själv medverkat i programmet, men jag tror på det och jag tror även på reinkarnation. Eftersom programmet finns ser jag det som et Tecken på att själar kan leva vidare.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

skotty
2014-09-22 07:09
#2

#1 Okej. Många har sagt till mig att Camilla måste ha fuskat och hittat på, men i vårat fall kan det inte ha varit bluff. Vi skulle egentligen ha haft ett annat medium, men hen blev sjuk och Camilla fick hoppa in med en dags varsel. Hon prickade in precis allting och hon hjälpte oss så otroligt mycket. Kommer vara henne evigt tacksam.

Skorpion76
2014-09-22 07:26
#3

Jag har inte sett någonting i fprm av gestalter, men jag har känt dofter och hört ljud.


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

tarantass
2014-09-22 14:34
#4

Har inte medverkat själv, men en "skeptiker"-bekant har. Hen fick påtagligt lugnare i huset vad jag hörde och skulle nog inte ha lurat sig själv om något hen hade svårt att tro på även då.

Räkna inte med att lyckas diskutera något med någon som inte har upplevt det själv.

Eller med någon som tror att allt gott måste vinnas på någon annans bekostnad.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: