Annons:
Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 1745 ggr
Gilaper
9/19/14, 1:05 AM

Mässor ( bok )

Är ny här. Verkar precis ett sådant forum som passar mig. . Jag undrar om någon vet om det finns någon mässa i södra Sverige typ bokmässa. Jag har precis skrivet en bok som kommer ut i höst . Den handlar om min nära döden upplevelse , har också målat tavlor som jag vill visa som också är motiv från upplevelsen. Så en mässa med andlig tema . Någon som vet .

Annons:
Magi-cat
9/19/14, 8:10 AM
#1

Kanske detta kan vara något?

http://www.harmoniexpo.com/massprogram.htm

Så finns ju bokmässan i Göteborg i slutet av september och bokmässan i Linköping imorgon. (Lite ont om tid kanske 🙂)

Lycka till!


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Gilaper
9/19/14, 8:32 AM
#2

Tackar för svar.. Men det är lite ont om tid för Göteborg och Linköping. Min bok är inte ute än. Men det kommer ju fler år och då kan jag ju vara där. Jag är även ny på detta med böcker. Kan vem som helt hyra en monter på typ bokmässan i Göteborg. Eller det måste gå genom ett förlag. Tack för lämken. Ska höra med dem om det finns något här i Skåne i vinter eller i vår..

Magi-cat
9/19/14, 8:38 AM
#3

#2 Ja, då var det lite ont om tid. 🙂
Men du kan ju besöka någon av mässorna och höra dig för med andra utställare och få lite tips och råd! Det pågår en enorm aktivitet på mässan i Göteborg och inte bara via förlag. Det skulle säkert vara lärorikt. Roligt är det också.

Harmonimässor blir det säkert i vår också, kan ju vara läge att passa på då.


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Gilaper
9/19/14, 8:43 AM
#4

Tackar. För mina tavlor är intressant att se på . Det hade nog blivit mycket tittade diskuterade och snack kring dem… ;0)) kul med något udda…

Magi-cat
9/19/14, 5:23 PM
#5

Ser fram emot att se dem och boken någon gång fram över. 🙂


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Gilaper
9/19/14, 5:39 PM
#6

Kul att du är intresserad av detta . Mina tavlor är nästa så udda att jag själv tycker det är läskigt.. Boken heter. Kvinnan som träffade döden. Jag heter. Gila Persson. Den lär vara ute om en månad eller två…. ( Jag har en varningstext på den. Bör inte läsas av deprimerade personer eller barn under 18 år ) . Fick lektör omdömet. Som lyder , den som intresserar sig för budskapet, finns mycket att hämta här.

Annons:
Upp till toppen
Annons: