Annons:
Etikettertvtidningarradio
Läst 3202 ggr
HelenMurelius
2014-09-17 16:03

Akademien för det okända

Hej Jag har blivit intresserad av det okända och har precis sett den första säsongen, sedan skulle det bli ett nytt program som heter Akademien för det okända, men jag hittar inte några avsnitt från den säsongen det är helt borta! Hade gärna sett den säsongen, någon som vet vart jag kan hitta den? Med vänlig hälsning, Helen

Annons:
[Walk In Beauty]
2014-09-17 17:04
#1

Tog en titt på youtube  men jag kunde inte heller hitta några avsnitt men ett tips hör med TV-kanalen om dom finns att få tag på någonstans alternativt att det finns inspelat att köpa in 🙂

pirri17
2014-09-18 04:48
#2

Jag har tittat på det första avsnitten på Det Okända men har inte sett reklam om Akademien för Det Okända ska komma eller inte och har inte hört om det ska komma. Akademien för Det Okända var för 8 års sen.

Brunett

HelenMurelius
2014-09-18 21:03
#3

Hej Tack så mycket för svar får skicka ett meddelande till TV4 och höra med dem, # Pirri17 reklamen för Akademien för det okända kommer i slutet av avsnitt 12 första säsongen …jo jag vet att Akademien för det okända gick för 8 år sedan men jag skulle vilja se den då jag missade det totalt då när det gick på tvn..

Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: