Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 536 ggr
yellowluck
2014-09-13 22:51

En storm nalkas

Vi var ute på en ridtur och hade tagit oss upp med hästarna på ett krön. Jag spanar tillbaka mot huset vi var på besök i, det var någons sommarstuga. När jag kollar upp mot himlen ser jag väldigt, väldigt, mörka moln torna upp sig. Hela min kropp ställer in sig på flykt. Molnen betyder fara och jag får en känsla av att de kommer att förgöra allt i sin väg. Det är en storm som kommer. Vi börjar rida mot huset samtidigt som molnen kommer närmare och närmare. Jag ser oss rida snabbt som vinden över det fält som skiljer skogen, där huset är placerat, från krönet vi nyss befunnit oss på. Vi hinner fram före stormen och nu står vi utan hästar på gårdsplanen. Jag är uppjagad och vill att vi ger oss av med detsamma. De andra är oroväckande lugna. Bilarna börjar sakta packas och samtliga, utom jag, är vid gott mod. Det blir allt mörkare och mörkare runtomkring oss. 

Föregående natt bjöd på ovanstående dröm. Det är uppenbart något som är på väg att ske. En förändring kanske. Men varför är jag den enda som är rädd och vill att vi ska fly när de andra inte inser allvaret? Hjälp mig gärna att tolka drömmen med hur ni ser på saken och kom med nya infallsvinklar. Vad känner ni kring den? Vad kommer att hända?

Den flygande tomten rapporterar; http://paisleysocks.wordpress.com 

Annons:
Amandla
2014-09-19 23:09
#1

Puffar upp tråden så fler kan läsa.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Fjäril
2014-09-19 23:40
#2

Hej, Det behöver inte innebära att något "är på väg", utan det kanske är så, att du i verkliga livet, inte känner att människor i din omgivning tar det du säger på "allvar"? Eller rättare sagt så vill du kanske bli hörd?

Sajtvärd på Övernaturligt

Upp till toppen
Annons: