Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 741 ggr
[SophD]
2014-09-13 21:58

Hemsöker en vän

Hej! Igår berättade min pojkvän för mig att en gemensam vän till oss tydligen har en man som besöker honom. Han kommer dock bara om man ligger längst ut i dubbelsängen som han har i vardagsrummet. Han kommer då och ställer sig framför sängen och säger "Flytta på dig, det är min frus plats." Mannen upprepar då det här ungefär 5 gånger. Om man då inte flyttar på sig så tar han tag runt fötterna och drar en över till andra sidan sängen, alltså längst in mot väggen.

Om man då ligger längst in mot vägen kommer han INTE. Men det är ju lätt att rulla över till andra sidan sängen… Det har gått så långt så den här vännen sover på golvet för han är rädd. Vad jag vet, så har han inte märkt av något annat. (har inte pratat med vännen själv, utan det är bara min pojkvän som berättat" 

Jag tror min vän egentligen skäms lite, för han har bara berättat det för sina närmsta vänner, och inte frågat grannar eller liknande om det har problem. 

Jag tänkte försöka hitta en bild på vardagsrummet där sängen är. 

Detta har hänt i Skåne. Eventuellt är jag/ vi intresserade att komma kontakt med ett medium som kan hjälpa till att hjälpa mannen över till andra sidan.

Tankar om det här? 

Väl mött🙂

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
J-Artur-K
2014-09-14 10:42
#2

Be din pojkvän fråga honom om tillåtelse så kan jag försöka göra det gratis med tanke på att han sover på golvet. Men vill att han godkänner det. Det kan göra på distans så behöver inte vara där (fast kan ju inte säga innan om jag lyckas men kan ta kontakt o försöka i alla fall)

Ny dag nya möjligheter

[SophD]
2014-09-14 16:31
#3

#2 Åh vad snällt. Jag återkommer till dig🙂

J-Artur-K
2014-09-15 13:37
#4

Gör det så försöker vi lösa det om han godkänner det. Ska nog kunna ordnas. :)

Ny dag nya möjligheter

J-Artur-K
2014-09-15 13:37
#5

Gör det så försöker vi lösa det om han godkänner det. Ska nog kunna ordnas. :)

Ny dag nya möjligheter

Miiiraas_
2014-10-12 12:02
#6

Jag är ganska okunnig men ni skulle väll möjligtvis kunna fråga mannen om vart hans fru är eller be honom snällt att kunna få ligga där… eller jag vet inte! Men hoppas det lösersig!

Kramisar c:

Annons:
Upp till toppen
Annons: