Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1117 ggr
B.in.growth
2014-09-09 10:31

Medial förmåga?

Hej! Jag skulle vilja utveckla min mediala förmåga, men vet inte ens om jag har någon… Jag känner lätt av om det finns något i rummet, ofta genom känslor.. Även levande kan ge mig en känsla av att något är fel, att de inte står rätt till eller så.. Jag har vid ett tillfälle sett en skugga en äldre dam på väggen när jag var mindre. I vuxen ålder har jag sett en äldre herre och en flicka i huset vi bodde i förut.. Jag kände ofta av dem och mannen stod ofta vid sängen.. Flickan kunde leka i barnens rum.. Vet inte om det var inbillning men hade en stark känsla.. Jag har mått dåligt under en period men börjar må bättre och känner en stark drivkraft att hjälpa andra och att utveckla min mediala förmåga.. Tror ni jag har någon? Hur utvecklar man den? Jag mediterar och utövar en del yoga, vilket jag känner öppnar mina sinnen.. Skulle uppskatta era åsikter

Annons:
B.in.growth
2014-09-10 08:32
#1

Ingen ?

Jane-Lyzell
2014-09-10 13:13
#2

Av det du beskriver så vist har du en medial förmåga troligen mediumistisk med då du ser andar - men som du skriver du mått dåligt - så behöver du heala dig själv först innan du utvecklar dig medialt- lycka till 🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

B.in.growth
2014-09-10 13:58
#3

Ok, tack hur healar man sig? Har n kontakt som erbjudit healing gemon handpåläggning tror jag de är… Han använder sin energi…

Jane-Lyzell
2014-09-10 23:21
#4

3 Ta tag in din personliga utveckling först - lycka till🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

B.in.growth
2014-09-11 06:49
#5

Tack de ska jag…

Upp till toppen
Annons: