Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Övrigt

Hur gör man?

2014-09-07 17:03 #0 av: [..$Dog$..]

Hej

Jag vet inte vad det heter, men vill göra ehm, typ, man har en röd tråd också ritar man en ängel på ett papper, vet inte vad det heter, och är det, det ända man behöver till detta, Det innebär ju att man ska kontakta en ängel väl? Kan detta vara farligt? Tacksam för svar :) 

Anmäl
2014-09-07 17:14 #1 av: [TooLoover]

Inte jag heller, har velat testa detta, men tror inte det är farligt, eller?

Anmäl
2014-09-07 21:03 #2 av: [..$Dog$..]

Ingen som vet? :(

Anmäl
2014-09-07 21:34 #3 av: Amandla

Jag har ingen aning om vad ni menar, har aldrig hört talas om det... 

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-09-10 17:09 #4 av: adan 34

#3 inte jag häller 

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.