Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Barn/Ungdomar

Telepatin är borta

2014-09-06 14:18 #0 av: julia_directioner

hej. Jag och min bästa kompis använde telepati hela tiden förr. Vi hade till och med en "lek" som går ut på att man ska tänka på tex en färg, en kändis eller ett djur. Vi började bli riktigt bra på det och jag började läsa min mammas och mormors tankar. Men det är inte som att jag vet att dom tänker det, jag tror att det är min tanke.

Nu kan jag inte göra telepati lika mycket. Vad kan det bero på? Är det något man måste göra hela tiden för att behålla? Hur får jag tillbaka det?

Tacksam för svar:)

Anmäl
2014-09-06 14:58 #1 av: tarantass

Finns det något annat som har ändrats samtidigt som förmågan har gått ner? I avslappning, att inte "försöka för mycket", eller saker i resten av livet?

Jag hoppas att din mamma och mormor är med på tankeläsningen. Inte så bra att läsa andras tankar olovandes.

Anmäl
2014-10-12 01:28 #2 av: Miiiraas_

Hmm... Jag tror det kan ha och göra med karma men jag vet värkligen inte! Kram och lycka till c:

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.