Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 807 ggr
[carri56]
2014-09-03 14:27

Mormor

                                   Hej,

jag skulle vilja veta om min mormor och jag har någon kontakt? Jag känner inte av det, även om jag vill tro att jag är mottaglig och orädd inför det.

                                mvh Carola

Annons:
Nicollan
2014-09-03 21:25
#1

Jag känner precis som du. Skulle också vilja veta..
Har du försökt kontakta henne själv på nåt vis?

Tror dock att dem alltid finns där, men kanske inte visar sig pga. att det inte finns något "behov" utav det. Alltså de vet att man har det bra och är på rätt väg, skulle man däremot verkligen behöva hjälp eller om man i princip är "på botten", så tror jag mycket väl att dem visar sig på något vis..
Jag brukar ibland se Tecken, det kan vara i princip vad som helst, fjädrar eller fjärilar exempelvis. Ibland ser jag dem utan att tänka eller känna nånting, men någon gång ibland så tänker jag från ingenstans på just mormor.
Då vill jag åtminstone gärna tro att det är ett Tecken från henne :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

pirri17
2014-09-25 01:25
#2

Min mamma hade kontakt med min döda mormor och såg henne två tillfällen där hon vinkade åt min mamma att komma! Jag tror att alla vill ha kontakt med sin mormor men man kan inte bestämma det. Det bestämmer mormor om hon vill det eller inte annars är det oftast en annan släkting som vill ha kontakt!

Brunett

Aleya
2014-09-25 05:19
#3

Tråden låst då ts har raderat sin användare.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: