Annons:
Etikettandlighet
Läst 1252 ggr
GiraffTunga
8/25/14, 2:03 PM

Ansluten!

En av mina Kraftdjur är Uggla och jag är galen i ugglor. I min skola har vi några hyllor med riktiga fåglar fast dom e ju som plast då. Så skåpet var inte låst och jag öppnade och rörde ugglan. ( Finns 2 stycken av dem )

Raserna var: Kattuggla & Sparvuggla. Jag fick en dröm för några månaders sen en uggla flyga. Den var brun med gula ögon så det var tydligen en pärluggla eller sparvuggla. När jag rörde ugglan så fick jag en konstig känsla och ville röra den mer. Klappade den om och om igen och kunde göra det hela dan. När jag ser en eller pratar / hör om ugglor så blir jag helt intresserad och bara fokuserar på ugglan. Sen rörde jag andra ugglan. Sedan har jag ju räv, orm och varg men alla har ett huvudkraftdjur. Och har ingen idé vilken är mitt huvudkraftdjur. Är inte bra på Meditation, lyckas aldrig och hur ska jag göra för att få reda på huvud kraftdjuret?

You can not judge me unless you know me.

Annons:
H-lena
8/25/14, 7:36 PM
#1

Hm ja jag vet inte. Själv vet jag bara vad mitt huvudkraftdjur är, fick fram det genom Meditation. Du kanske kan be dina vägledare, eller ditt huvudkraftdjur att ge dig ett Tecken?


GiraffTunga
8/25/14, 9:44 PM
#2

Är inte bra på Meditation. Inget dyker upp.

You can not judge me unless you know me.

Zamizen
8/26/14, 10:50 AM
#3

Kanske inte är så bra att röra ugglan, eftersom uppstoppade djur har gift i sig

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

GiraffTunga
8/26/14, 4:49 PM
#4

Vad för slags gift?

You can not judge me unless you know me.

EPMSS
11/12/15, 2:00 PM
#5

#4 Tror ej att de är nån fara men du kanske inte ska stoppa fingrarna i munnen. Har en uppstoppad örn hemma och rör den när jag känner för de.

~ But why? ~

Aleya
11/12/15, 4:12 PM
#6

Finns Kraftdjur iFokus som är inriktat på detta. Så testa fråga där också.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
[Lummer]
12/16/15, 8:09 PM
#7

Förr anvädes gift, bla arsenik när man stoppade upp djur för att inte skadedjur skulle äta upp arbetet . I dag används andra metoder . Men slicka inte på djuren.

[Lummer]
12/16/15, 8:10 PM
#8

Trumresor är annars bra sätt bekanta sig mig med Kraftdjur och en massa annat.

Upp till toppen
Annons: