Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Medium

Bästa medium för att hitta bortsprungen katt?

2014-08-24 00:25 #0 av: Kitani

Våran älskade katt Åke på 5 år har varit borta i snart 2 veckor! Och har vänt upp och ner på området men hittar han inte, har annonserat och satt upp lappar, ringt till tarotguiden för vägledning och pratat med djurkommunikatörer... Utan att hitta honom! Han levde då iaf, men hittade inte platserna han befann sig på under förra veckan.

Så nu till frågan! Vem ska jag kontakta som jag vet kan sin sak! Någon ni kan tipsa om?

Anmäl
2014-08-24 12:42 #1 av: Christina_46

Anna-Lena Wikström ska visst vara duktig på sådant. Hon har en hemsida som heter Anna-Lenas andliga sida. Hoppas du får hjälp där Hjärta

Anmäl
2014-08-24 20:45 #6 av: Ghosthunter

Jag håller med Christina....Anna-Lena är mycket duktig på att finna försvunna saker och djur!!GladHoppas det löser sig och att du får tillbaka kattenKatt

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2014-08-24 23:17 #7 av: Kitani

Tack! Ska försöka kontakta henne ❤️

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.