Annons:
Etikettmedialitet
Läst 745 ggr
twinflamesx
2014-08-21 18:05

Medium, tvillingflamma och konstiga drömmar.

Hej! 

Nu är det såhär att detta kommer bli ett väldigt långt inlägg, men jag kan verkligen behöva hjälp.

Jag har alltid varit väldigt öppen mot energier, även som barn. Jag kommer ihåg väldigt vagt av att jag pratade med folk som ingen annan såg, jag fick alltid frågan "vem pratar du med?". 

Det var liksom ingenting jag brydde mig om, utan folk såg det väl mer som om jag hade en låtsaskompis eller så. 

Dock, förra året, runt i April någon gång, började jag må skit. Rent ut sagt, skit. Yr, trötthet konstant, deprimerad, ingen riktigt lust att göra någonting. Kände mig konstant iakttagen. Jag bor vid skogen. Det ligger cirka en meter ifrån mitt hus. Och jag har alltid varit dragen mot skogen sedan dess. 

Jag slutade bry mig, tänkte att jag bara hade en dålig period, som jag har ibland. Sedan, i Juni förra året, hade jag en jätte konstig dröm som kändes så oerhört äkta. Jag bor ca. 20 minuter från ett litet vattendrag, ett stenbrott. 

I drömmen var det mulet ute, jag var ute i skogen och gick. Jag hörde plötsligt ett högt mullrande, som en snöskoter låter. Precis så. Jag fick panik av någon anledning, och började springa som galet. Jag kom fram till stenbrottet, och där såg jag som en svart man. Han var bara en svart skugga, och hade en dålig känsla runt sig. Han dödade mig i drömmen, och i panik vaknade jag upp.

Några kvällar senare hade jag precis gått och lagt mig, när jag hör någon andades vid mitt öra. I panik vänder jag mig om, (jag låg med ansiktet in mot väggen och med min rygg mot dörren som går in till mitt sovrum). Men det var ingen där, utan jag var ensam.

Nästa dag kollade jag mina sms, där jag ser att jag fått ett sms. Det är en MMS från en i min familj, som har skickat en video på en inspelningsapparat där dom hör någon andas djupt in i den. (Precis som jag hörde kvällen innan, exakt samma andning.) Och en liten tjej, mellan 4-6 år,  skratta och fnissa. Men ingen i våran familj känner igen detta, och det är inte jag. Inspelningen kommer utifrån, och man hör röster som kommer inne ifrån huset. Alltså, har någon stått utanför huset och spelat in men aldrig varit inne hos dem i huset. Sedan har man hört dom gå vidare in till någon litet hus, och där hör man tjejen. Jag blev ju livrädd men valde att ignorera det med. 

I augusti, träffade jag en mystisk man på en engelsk chatt. Jag kände direkt att det var något emellan oss, jag kände direkt att jag kände honom fast vi aldrig träffats förut. Jag kände igen honom från hans bilder, men jag har aldrig varit i USA så jag kan ju inte möjligt känna honom. 

Vi pratade konstant varje, varje dag. I flera timmar, så fort vi vaknade skrev vi till varandra. En dag gick jag till stenbrottet, bara för jag kände mig väldigt dragen dit. Och jag pratade samtidigt med honom på Skype. Och han bad mig vara försiktig medan jag var där, men jag hade inte berättat om det för honom. Han sa att han kände av att jag var i trubbel, så han bad mig gå hem igen. Vilket jag gjorde, och känslan försvann från honom. 

Han och jag fortsatte ha fler och fler av dessa stunder, där vi sa samma sak samtidigt,  kände dåliga känslor när den andra var i trubbel, avslutades varandras meningar, svarade på frågor innan dom ens blivit ställda. Ja, listan kan bli väldigt, väldigt lång. Det visade sig, efter att jag pratat med en väldigt nära vän som är ett medium, att vi är tvilling flammor. Vi har träffat i verkligen livet också, och det är en av dom mest underbaraste stunderna i mitt liv.

Historien om mannen som jag haft i mina drömmar är en helt annan historia, som är väldigt, väldigt lång. Den kan jag dra om någon verkligen vill höra den, men den är inte riktigt nödvändig till det jag vill ha hjälp med.

På denna chatt, (som är för övernaturligt), träffade jag även en annan man. Han var ett medium han också, och han och en annan person hade känt av att jag hade någon slags medium gåva. 

Men den hade inte riktigt utvecklats än, enligt dom, och jag fick inte reda på vad det exakt var för dom ville att jag inte skulle veta vad är, för jag har en tendens att leta upp direkt vad det är, och dom ville inte det.

Och på senaste tiden, har det blivit mycket värre. Jag har känt av energier i min bästa vän's hus, (det spökar där), jag har hört min tvilling flammas musik i mitt huvud, (men det kan ha något med våran connection att göra dock). Idag såg jag även att jag hade ett missat samtal och sms, men det hade jag inte när jag senare tänkte kolla vem som hade sms:at och ringt mig. Jag har också haft ont i hjärtat när min bästa vän haft det, (hon har något slags hjärtproblem.) 

Jag kan även känna på mig när någon är på väg att dö eller skadas ordentligt. Det har hänt en i min närhet, och jag kände av det direkt. Jag har även haft drömmar, visioner, som har hänt medan jag drömde om det.

Vad tror ni? Vad kan jag va?

Annons:
H-lena
2014-08-21 20:37
#1

Du är helt klart medial och håller på att gå igenom din mediala utveckling skulle jag säga. Din förmåga verkar vara rätt så stark. Väldigt långt inlägg och jag undrar lite vad är det mer exakt du vill veta?


twinflamesx
2014-08-21 20:58
#2

Mest vill jag väl veta vad för slags gåva, eller hur man ska säga, det är! Eftersom jag har ingen aning. Det är väl mest det som driver mig vansinnig.

H-lena
2014-08-21 21:01
#3

Okej, ja.. Du är ju känslig för det övernaturliga helt klart. Öppen. Jag förstår att det kan vara jobbigt när du upplever så mycket. Vet du hur du stänger dina chakran? Det kan hjälpa dig att stänga ute en del energier.


twinflamesx
2014-08-21 21:07
#4

Ja, jag har för mig att jag läste det på denna sida. Det är väl inte sådär jätte jobbigt när jag är ensam, eftersom det är tyst då och jag kan vara ifred. Är väl bara energier runt mig som kan bli lite mycket. Det är större grupper, som i skolan te.x det blir som jobbigast och jag vill få "bort det".

H-lena
2014-08-21 21:09
#5

Okej ja jag förstår. Du drar säkert till dig en del energier och känner av andras dåliga energi och så, det gör jag också men antagligen inte så starkt som du. men testa att lära dig stänga av och se om det hjälper!


twinflamesx
2014-08-21 22:06
#6

Ja, det ska jag testa. Tack så mycket!

Annons:
Upp till toppen
Annons: