Annons:
Etikettsorg
Läst 1984 ggr
bettan1967
2014-08-19 20:00

sorgen efter mamma

Hej på er!

Jag är helt ny här men känner att jag behöver få skriva lite.

Min mamma gick bort långfredagen detta år, 66 år gammal. Det har varit chockat och en stor trauma det som hände. Jag har ingen skuld och skam men har en stor sorg efter henne. Vi hade knappt någon kontakt med varann under de senaste året fast vi bodde i samma lilla stad.

Det som snurrar mest i mitt huvud är hur många dagar hon låg uttorkad innan hon kom in till akuten för att sedan hamna på intensiven.

När jag satt på vak under natten insåg jag hur mycket jag saknat henne och hur mycket jag älskade henne. Det smärta rejält i mig och gör fortfarande.

Känner att hon är med mig på nåt vis, svårt att förklara men den 11 september ska jag på en privat sittning. Det finns de som säger att hon vill mig nåt och söker kontakt med mig.

❤️ 😢 ❤️


Elisabeth

Annons:
[sanna70]
2014-08-19 23:07
#1

Beklagar sorgen  ❤️ Det är alltid svårt när någon man håller kär går bort, det väcker också många tankar. Det är bra om du kan prata / skriva om det.  Ha inte dåligt samvete även om det är svårt ibland. Du gjorde vad du kunde utifrån dem förutsättningar du hade.  ❤️ Roligt att höra att du ska på en sittning, hoppas att du / ni lyckas få kontakt med din mor.

vindfrost76
2014-08-21 01:03
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Åh jag förstår verkligen hur det känns.Min pappa gick bort den 27 dec. 2013 Jag hade inte någon direkt kontakt med pappa pg av olika sätt att se på djur,pratade inte med han på 4år för han var sårad och ville inte ha kontakt,och så den 27 dec så dog han i hjärtinfarkt..Klart att din mamma är med dig och ser allt du gör för henne tex tänder ljus för henne.Hon är på den andra sidan hos änglarna och Gud.Be till din. skydds ängel om kontakt och hjälp att läkas..Jag läste Lorna Byrne böcker Änglar i mitt hår och trapp steg till himmelen.Det är en själv biografi om hennes liv och hur hon sett och pratat med änglar hela sitt liv.Dom böckerna har hjälpt mig massor och tröstat mig mycket.kram anne

bettan1967
2014-08-21 07:45
#3

Jag pratar med henne varje dag nästan och nu var det ett tag sen jag tände ett ljus för henne men har inte varit hemma så mycket men har ett foto på henne och alltid blommor vid kortet på min chiffonjén.


Elisabeth

Upp till toppen
Annons: