Annons:
Etiketthealing
Läst 1483 ggr
[Wolf.]2
8/4/14, 6:46 PM

Sala,mer hjälp Behövs

Tycker vi alla ska samla oss och sända alla krafter med energi till både boende och dom brandmän som tappert kämpar med den skogsbrand som nu härjar helt fritt i Sala.

Vindarna har tydligen vänt så nu hotas nya orter,vilket fruktansvärt scenario och nu behövs alla insatser som bara finns att tillgå så jag föreslår att vi alla oavsett vilken form av tro vi har ber om allt kraft till dom drabbade som befinner sig i dessa trakter Hjärta

Bildkälla www.vlt.se 

Annons:
[NeferNefer]
8/4/14, 6:48 PM
#1

Jag är med! 👍

Magi-cat
8/4/14, 6:58 PM
#2

Är också med! 🌊


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Fjäril
8/4/14, 7:40 PM
#3

Ja det är fruktansvärt! Alla goda- och fina tankar till de drabbade!

Sajtvärd på Övernaturligt

ALPHIRA
8/5/14, 12:30 AM
#4

Har hela sommaren vikarierat på tre olika boenden i Norberg. Branden närmar sig den orten och innan jag slutade ikväll 22 så evakuerades boenden på ett av "mina " ställen. Dom kördes till ett hotel på en annan ort längre bort. Sannolikt evakueras även dom två andra boendeställen under natten.

Mycket obehaglig luft var det ska jag tala om för er. Kändes nästan som om djur hade bränts.

Jobbar i morgon också men vet inte i sittande stund i vilken stad min arbetsplats finns. Själv bor jag 2,5 mil från Norberg.

[Wolf.]2
8/5/14, 10:23 AM
#5

En man dog i lågorna,det här är ju för jäkligt när det börjar skörda liv och alla djur som både dör och lider.Nä fy nu får det vara nog och hoppas innerligt dom får stopp på det där nu 😕

[Sol69]
8/5/14, 12:41 PM
#6

Självklart är jag med också

Annons:
The Animallovers!!!
8/6/14, 11:48 AM
#7

Jag är med! alla ni som känner några som är döda. Försök prata med dem få kontakt. Va avslappnade tänk bara på en sak och det är dem som är döda som ni känner. Och när ni känner att ni får kontakt med dem så be dem att släcka elden! Detta har jag gjort inan och den släktes faktiskt vilka är med mig??!!

Du kallar det djur, vi kallar det livet!

fossingen
8/6/14, 12:49 PM
#8

I'm on it! 🌊🌛🥶🌊


Tessan01
8/6/14, 1:01 PM
#9

Är med! Hoppas och ber på lite vatten.

Upp till toppen
Annons: