Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Healing

Sala,mer hjälp Behövs

2014-08-04 18:46 #0 av: [Wolf.]2

Tycker vi alla ska samla oss och sända alla krafter med energi till både boende och dom brandmän som tappert kämpar med den skogsbrand som nu härjar helt fritt i Sala.

Vindarna har tydligen vänt så nu hotas nya orter,vilket fruktansvärt scenario och nu behövs alla insatser som bara finns att tillgå så jag föreslår att vi alla oavsett vilken form av tro vi har ber om allt kraft till dom drabbade som befinner sig i dessa trakter Hjärta

Bildkälla www.vlt.se 

Anmäl
2014-08-04 18:48 #1 av: [NeferNefer]

Jag är med! Tummen upp

"All tid måste förflyta i sin egen takt. Ibland dricker man kaffe. Ibland dricker man kaffe inte." (Mikael Niemi)

Anmäl
2014-08-04 18:58 #2 av: Magi-cat

Är också med! Våg

Hjärta ""Se aldrig ned på någon om det inte är för att hjälpa henne upp." G. Schyman

Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant och Oförklarade fenomen.

Anmäl
2014-08-04 19:40 #3 av: Fjäril

Ja det är fruktansvärt! Alla goda- och fina tankar till de drabbade!

Sajtvärd på Övernaturligt

Anmäl
2014-08-05 00:30 #4 av: ALPHIRA

Har hela sommaren vikarierat på tre olika boenden i Norberg. Branden närmar sig den orten och innan jag slutade ikväll 22 så evakuerades boenden på ett av "mina " ställen. Dom kördes till ett hotel på en annan ort längre bort. Sannolikt evakueras även dom två andra boendeställen under natten.

Mycket obehaglig luft var det ska jag tala om för er. Kändes nästan som om djur hade bränts.

Jobbar i morgon också men vet inte i sittande stund i vilken stad min arbetsplats finns. Själv bor jag 2,5 mil från Norberg.

Anmäl
2014-08-05 10:23 #5 av: [Wolf.]2

En man dog i lågorna,det här är ju för jäkligt när det börjar skörda liv och alla djur som både dör och lider.Nä fy nu får det vara nog och hoppas innerligt dom får stopp på det där nu Ledsen

Anmäl
2014-08-05 12:41 #6 av: [Sol69]

Självklart är jag med också

Sajtvärd på Druid & Shaman och på Astrologi i fokus

Anmäl
2014-08-06 11:48 #7 av: The Animallovers!!!

Jag är med! alla ni som känner några som är döda. Försök prata med dem få kontakt. Va avslappnade tänk bara på en sak och det är dem som är döda som ni känner. Och när ni känner att ni får kontakt med dem så be dem att släcka elden! Detta har jag gjort inan och den släktes faktiskt vilka är med mig??!!

Anmäl
2014-08-06 12:49 #8 av: fossingen

I'm on it! VågMåneFryserVåg

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.