Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 996 ggr
[EllenAlicia]
2014-07-17 00:05

Dröm, mening

Vad menas med att du drömmer om att du slår någon men det är som dina armar är för svaga så det har ingen effect på personen och den bara står där och slår inte tillbaka eller något

 (i mitt fall en person i min familj som jag har börjat hatat från början på sommarlovet och för de mestat ignorerat den) 

Annons:
NiklasTyreso
2014-07-17 13:35
#1

Drömmar berättar något om den som drömmer och därför är du bäst på att tolka dina drömmar.

Min tolkning är att du vill slå personen (i verkligheten kanske bara verbalt), men inte kan eftersom det är en person i din familj.

Jag tror att drömmens budskap är att du behöver fundera på hur du ska hantera den personen, eller dina känslor mot den personen. Kan du och personen tala om det som stör er relation och bli sams och hitta bättre sätt att umgås? Om inte, hur hanterar du dina känslor och relationen till den personen så det inte förstör ditt liv men du ändå känner att du är juste och hygglig?

[EllenAlicia]
2014-07-17 18:47
#2

#1 Jag vill inte prata med personen för h*n har fått in chans och jag är mkt gladare när vi slutat prata. Jag sitter bara framför datorn hela dan så de påverkar inte mig, om h*n kmr i mitt rum så ignorerar jag personen för jag behöver inte h*n i mitt liv. Skulle gärna leva utan personen. Så vi kan säga att  jag verkligen verkligen hatar h*n.. vad menar du me "juste"?

Och en annan sak så ska h*n låssas som inget har hänt och vara glad för att ja ska prata me h*n ( btw, ja brukar igonrera folk om vi bråkar) och sen blir h*n as arg för ja inte svarar men ja bryr mig inte.. H*n har aldrig sagt förlåt eller något och igår sa h*n när ja inte svara  "Du är jätte elak vet du de?! du är den elakaste personen!" elr något sånt. H*n klagar alltid på mig! som tex när ja va liten och bråka med mina kompisar trodde h*n på mina kompisar ist för på mig.? eller om ja och min syster bråka höll hon alltid med henne. H*n har alltid försökt att trycka ner mig med dens dumma onödiga kommentarer som "du är säker dum mot dina vänner det är drf du bara han Xst" Och ja orkar inte med h*n längre jag har fått nog.

Fjäril
2014-07-18 15:59
#3

Hej, Förutom att drömmar kan symbolisera sådant vi känner i vakna livet så är din dröm en "typisk" sådan (du slår men armarna bli svaga) som indikerar på att man kan känna sig maktlös. Det är likadant med att springa och springa (och aldrig komma fram) eller att man spikar och spikar (men spiken fastnar aldrig). Man kanske känner att man inte vet åt vilket håll man ska gå, står inför val eller inte trivs i någon situation. När vi drömmer om andra människor, oavsett om vi känner dem eller inte så är det en del av/om oss själva som vi drömmer om. Antingen saknar vi något hos oss själva eller så talar vårt undermedvetna med oss om "det är just det eller det beteendet jag vill förändra".

Sajtvärd på Övernaturligt

pirri17
2014-07-19 05:55
#4

Hon måste också lyssna på dej och se vad du menar i alla situationer med andra istället för att klaga på dej. Men hur ska det gå till för att hon ska göra det och försöka förstå dej också för att reda ut det!?

Brunett

Upp till toppen
Annons: