Annons:
Etikettmedialitet
Läst 1024 ggr
camasufri
7/15/14, 9:51 AM

Avläsning

Hej =)
Jag undrar……

När man gör en avläsning av ansikte och ser människor och djur

vilken sida representerar vad?

Jag menar, vilken sida representerar moder, fader osv.  Hur vet jag vilka som gått över? Ibland kan det ju vara människor som står väldigt nära i livet?

Alla pratar om symboler…….. vad då för symboler?? :O

Någon som kan lära mig mer ? ☀️

/ Carina

Annons:
Fjäril
7/15/14, 3:46 PM
#1

Hej,

Vad gäller symboler så menar man nog, även om jag själv kanske inte uttrycker mig så, att man kan kommunicera genom bilder (eller symboler om man så vill säga). Det innebär att information i regel inte kommer som en lång mening, på det sätt vi människor pratar med varandra, utan i bilder. Man kan "se" ett hav framför sig, en båt eller hur någon fiskar. Korta "meddelanden" som man sedan ska tolka. Min erfarenhet är att det är "individuell information", vilket innebär att om du och jag kommunicerar med samma ande/person så får vi inte samma bilder, men budskapet är det samma. Detta beror på att du och jag har olika erfarenheter i livet, tolkar och tycker olika om saker och ting.

Vad gäller vilken sida de representerar så är det upp till dig som gör en avläsning att avgöra det :) Kanske inte alltid så lätt men en kvinna, som kan uppfattas som farmor/mormor är inte långt ifrån något av dem. Huvudsaken är att mottagaren förstår vad man säger.

Jag träffade en kvinna en gång för healing. Jag fick upp bilder, vilken en av dem var ett rutnät/rutor. Just då förstod jag ingenting, men det gjorde kvinnan - hennes mormor hette Rut :)

Sajtvärd på Övernaturligt

camasufri
7/17/14, 12:35 AM
#2

# Tack fjäril =)

Allt har en förklaring haha

Men om jag skymtar faktiska personer vid en avläsning, är det jag som inbillar mig eller är det som de faktiskt visar sig för mig? Händer hela tiden. Också djur…. och vad symboliserar då dessa?

/ Carina

Fjäril
7/17/14, 9:32 AM
#3

Ja det är en svår fråga och det är nog faktiskt du själv, som gör avläsningen som kan avgöra om det är på riktigt eller bara inbillning (vilket också förekommer såklart).

Sajtvärd på Övernaturligt

camasufri
7/17/14, 10:30 AM
#4

#3

Nja jag vet att jag inte inbillar mig 🤑 Jag vet ju vad jag ser. Har också fått bekräftelser på det jag sett av dem jag försökt läsa av. 

Däremot så oerhört svårt att hålla isär begreppen. Om det är dåtid framtid eller nuet. Vissa är enkla då de visar sig tidstypiskt sas. Men andra blir jag helt förvirrad av. och som sagt blir så frustrerad när jag inte kan komma fram till om det är dem själva vid någon tidpunkt, eller anhöriga i andra led.  (brukar gå på känslan dock)

När det gäller djuren har jag antagit att det är deras Kraftdjur. Eller djur som symboliserar något för dem i livet. Men jag är långt ifrån säker……..
Jaja man blir vis av erfarenhet 😉

Tack för dina svar ❤️

/ Carina

Fjäril
7/17/14, 1:23 PM
#5

Varsågod :) Jag tycker du verkar ha bra koll! :) - och sedan lär man sig längs vägen. Vilka begrepp menar du som är svåra att hålla isär? Om du har kontakt med någon gällande då- eller nutid? Försök titta på kläder, känslor och "hur och vad som sägs".

Sajtvärd på Övernaturligt

camasufri
7/18/14, 6:20 PM
#6

# fjäril =) 🌺

/ Carina

Annons:
Upp till toppen
Annons: