Annons:
Etikettmedium
Läst 1732 ggr
PetitePuma
7/9/14, 11:10 PM

Sur på spådam

Hej, 

rubriken kanske låter lite lustig, men det är en sak som stört mig i flera månader nu. Min mamma gick till ett medium för några månader sedan. Jag frågade om något sagts om mig, och svaret på frågan var att jag skulle träffa mitt livs kärlek om ca två år, och att han skulle vara man, inte en pojke. Detta säger emot mina andra Tecken jag fått om mig och min kille, och tanken på att det inte skulle vara vi två stör mig så in i helvete. Har diskuterat detta med vissa, och några säger att den "man" jag ska träffa kan motsvara min nuvarande "pojke". Då jag har ocd fastnar sådant här extra mycket och kan vara svårt att "bara sluta tänka på". Hjälp?

/M

Annons:
[hamster-expert]
7/9/14, 11:17 PM
#1

Tänk bara på att det ju faktiskt är mycket möjligt att det hon säger inte kommer att hända. Dessutom tror inte jag att ödet är förutbestämt. Antingen fortsätter väl kanske ni vara tillsammans, eller så kanske ni båda vill avsluta förhållandet. Men det är ju mycket möjligt att denne framtida man redan är din pojkvän, och dessutom är kanske det hon sa inte sant alls. Försök att inte oroa dig över det, utan lev i nuet och ha kul med din pojkvän!  :).

Sjöstjärna
7/9/14, 11:20 PM
#2

Mycket kan hända på två år som gör att du ändrar uppfattning om din nuvarande pojkvän och gör du inte det så är det inget som säger att spådamen måste ha haft rätt, hon kan lika gärna ha fel. Du har makten i ditt eget liv oavsett vad någon annan säger, lev så!

/Sjöis

"Sat Chit Ananda - Varande Medvetande Salighet ❤️"

AnnikaIII
7/10/14, 12:12 AM
#3

Det var ju en jädrans oseriöst spåtant så s'jer man inte och man tjuvtittar inte på en person som inte gett sin tillåtelse, det är verkligen fult gjort men men…och att spå sig medför risker och man bestämmer själv om man min vill tro på det eller inte. Men framtiden är INTE förutbestämd…vi är födda med en fri vilja rakt av….
Om du är lycklig med din pojkvän så jobba på att ni får en underbar relation, inte ska ni påverkas av en spåtant?? Lycka till.

Carpe momento

Aleya
7/10/14, 8:37 AM
#4

Fast varför blir du irriterad? det kanske inte slår in ens.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

ALPHIRA
7/13/14, 11:09 PM
#5

Tycker egentligen som Aleya här ovan. Varför bli irriterad! Har själv blivit spått och fått svar som jag själv inte hade velat få. Så kan det också gå.

För övrigt (som dom övriga som svarat dig). Bry dig inte. Lev livet.

Upp till toppen
Annons: