Annons:
Etikettmedialitet
Läst 687 ggr
Oshibwa
2014-07-03 01:46

Eran första gång? Berätta.

Hej!

Jag skulle vilja att alla här berättar om första gången ni fick kontakt med andra sidan. Vad hände? Vart var ni? Vad kände ni? Hur var känslan?

Annons:
molam
2014-07-03 02:19
#1

JAg var i skogen, jag var rädd och hade gått vilse, Framför mig uppenbarades en STOR Kritvit Rådjursbock, han var mycket större än ett vanligt rådjur och Helt Kritvit Ögonen var blå som himlen och han tittade på min med stora vänliga ögon sedan kom han fram till mig och lade sig 2 meter ifrån mig och bara tittade på mig han Lyste Svagt svagt minns jag en Fint rent ljus, Sedan var jag inte längre rädd jag kände mig som hemma, jag slutade Frysa och slutade gråta Rådjuret låg där med mig i två timmar utan att Flytta sig och trots att jag såg andra djur ett par rådjur och en räv så kom dom inte i närheten,  Bocken tittad på dom vilda Djuren med sina Blåa varma ögon och dom gick åt andra hållet Sedan kom pappa och mamma äntligen dom hade letat länge efter mig då Reste sig bocken upp ich skuttade iväg Jag såg hbur han tonade av och när föräldrarna var där så var han helt borta, Dock vet jag inte om detta var mitt första möte, men tro det fast kan inte vara säker då mina föräldrar säger att dom såg inget utaan att jag bara inbillade mig så jag vet inte, men tror det är mitt första möte, med mitt Kraftdjur

Jag var 4 år

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

No0ra
2014-07-03 07:15
#2

@Molam, intressant berättelse.. :-) Men hur gick det till att du kom vilse i skogen? Låter ju väldigt läskigt, med tanke på att du var så liten..

"The ultimate ignorance is the rejection of something you know nothing about and refuse to investigate." - Dr. Wayne Dyer

molam
2014-07-03 11:52
#3

#2 Jag blev sur på min mamma och pappa Var ett otroligt Tjurigt barn… sedan smet jag ut så Egentligen var det mitt fel 😞 Men när jag började Lugna ,mig så stannade jag och visste inte var jag var…. Jag hade bara gått och gått, Visade sig att när dom hittade mig var jaf två mil Hemifrån mitt i björnskogen (En av dom få skogarna här ikring som det finns björn) 😇

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

J-Artur-K
2014-07-04 02:36
#4

#3 du menar 2km antar jag o inte 2 mil. (Eller så uppfatta jag fel. Lätt som du menade att du gick hemifrån o 2 mil ) härlig upplevelse i alla fall med mötet :)

Ny dag nya möjligheter

molam
2014-07-04 10:57
#5

Ja jag gick 2 mil…. 😞

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus

GiraffTunga
2014-07-04 11:15
#6

Jag hade problem. Jag hade hallunicationer och ingen visste det och såg en tjej med röda shorts och rakt brunt hår och vitt linne. Sen så lät det som max 5 shampoo ramlades i badkaret sammtidigt fast ingenting ramlade. Lådor har öppnats. Lampor har släckts, tvn stängdes av osv. Mamma trodde aldrig på mig och skickade mig till skol psykolog. Sa hälften av sanningen och sen så viskade någon mitt namn i örat (var ensam hemma) sen så bankades det under sängen och 2 gånger i elementet. Och fick överdrivna rädsla men lärt mig nu att öppna mig mer osv.

You can not judge me unless you know me.

Annons:
H-lena
2014-07-04 20:03
#7

Jag minns inte det allra första övernaturliga jag var med om. Minns att jag var vettskrämd då jag sov i mitt eget rum, långt från resten av familjen, rummet ligger i köket. Det var även där många saker hände. Jag tror att det kom smygande som för GiraffTunga. Saker ramlade, lådor öppnades, lampor tändes och släcktes. En gång minns jag speciellt då min familj kom hem efter en middag hos mormor och morfar, jag gick in i vardagsrummet för att tända några lampor, jag är bara någon meter ifrån en golvlampa som kommer från min farfar då den plötsligt tänds. Det tror jag definitivt var min farfar som försökte visa att han var där, fast inte så tydligt att han skulle skrämma mig. Jag blev mest förvånad och sa till resten av familjen, "kolla! lampan tändes av sig själv!" Det var inte direkt någon som brydde sig. De tyckte nog att jag var knäpp ett tag. Jag försökte också berätta för min mamma men hon trodde mig inte. Så jag slutade berätta om det jag upplevde. Jag var väldigt rädd i många år. Tyckte även jag hörde fotsteg i mitt rum minns jag. Första gången jag såg en ande har jag skrivit om i en annan tråd, men det var en svart skepnad som satt på min mammas säng, det kändes som en man. Han satt med huvudet i händerna och armbågarna på knäna, eller hur man ska beskriva det. Då var jag ca 15-17 år, minns inte exakt. Kunde inte förstå vad jag precis hade sett! Så var det många ggr, att jag helt enkelt inte kunde ta in vad som hände. Blev istället rädd lite efteråt.


Upp till toppen
Annons: