Annons:
Etikettandlighet
Läst 1062 ggr
GiraffTunga
2014-07-02 16:34

Dröm - Kraftdjur

Hej. Mina Kraftdjur är

Räv Varg Orm Uggla.

Och innan jag vaknade mitt på natten så drömde jag om en uggla. Och det är ju en av mina Kraftdjur så  jag tror ugglan ville mig något. Jag såg inte en död uggla för då betyder det att jag kommer få en sjukdom eller något döende. Men jag såg bara en uggla flyga och har letat efter betydelser i google men hittar inget. Har ni någon idé vad ugglan ville mig?

You can not judge me unless you know me.

Annons:
Tanjis
2014-07-02 16:36
#1

Hur vet man vad man har för Kraftdjur och vad innebär det?

GiraffTunga
2014-07-02 16:56
#2

Skicka ett PM så kan jag berätta allt jag vet. :)

You can not judge me unless you know me.

Choklad
2014-07-02 18:31
#3

Ugglan står för vishet, att se det dolda och förmågan att röra sig i det dolda, tyst och oupptäckt.

Den har förmågan att se det som ingen annan ser, kan se in i själarnas inre djup.

Håll fast i det du har fångat och ta dig fram utan att bli upptäckt.

Du får tänka dig in i vad du själv ser hos ugglan.

Varför skulle det betyda att man ska bli sjuk om man drömmer om en död uggla?🤔

Ugglan vill troligen att du ska göra dig fri från något, eftersom den flög, kanske höja dig över problemen och se dem som de är, inte låta dig bli påverkad av dem. Lös dem genom din inre klokhet och ditt sätt och din förmåga att  se igenom och in till själva roten av det "onda".

U R us

GiraffTunga
2014-07-02 18:45
#4

Om man har uggla som Kraftdjur så kan man se i framtiden. Finns massa mer Kraftdjur som kan göra så man ser i framtiden. Sen så håller jag med. Jag ser om folk ljuger eller inte. (ansikte mot ansikte) Men kraftdjuren kan alltid varna att man blir sjuk menar jag. (sjukdom) Alltid nått dåligt menas om man ser sitt Kraftdjur dött. 🤔

You can not judge me unless you know me.

Choklad
2014-07-02 18:55
#5

#4

Aha, ok.  👍

Jag har också bl a ugglan som Kraftdjur,  man kan även se bakåt i tiden, långt bakåt. Och det medför att man kan göra regressioner, men helst bara på sig själv då, för att undvika problem som tydligen kan uppstå. Jag kan också se/känna då folk ljuger, ibland är det kul och ibland inte alls. 

Död i allmänhet har ofta betydelsen att något nytt kommer, så egentligen kan det handla  om att man förnyas. Kanske får ett nytt eller annat Kraftdjur.

Fast varningar är ju bra också, så att man är förberedd på det som komma skall.

U R us

GiraffTunga
2014-07-02 19:04
#6

Ja vad kul att du också har uggla. 🙂 Älskade ugglor som liten. Var beroende haha..

You can not judge me unless you know me.

Annons:
Zamizen
2014-07-02 19:57
#7

Är ugglan ärat huvud Kraftdjur? För det är ju huvud kraftdjuret du har hela livet, medans dem andra bytas ut genom livets gång.

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

GiraffTunga
2014-07-02 19:57
#8

Nej mitt huvudkraftdjur är räv.

You can not judge me unless you know me.

Choklad
2015-03-05 10:18
#9

Enligt min erfarenhet så kanman ha olika Kraftdjur, ibland kan ha flera stycken på en och i samma peroid, men att man också har ettkraftdjur som alltid är med en och  följer en. Kraftdjuren är ju som jag har märkt själv, dem som kan kan få kraft ifrån i svåra stunder i livet, och de visar på hurdan man är just nu, i vilket "sinnestillstånd" man befinner sig, och då man ser dem så får man använda sig av deras visdom och kraft för att komma ur en negativ känsla eller situation. Kraftdjuren hjälper också till vid healing och att resa i ens undermedvetna.

U R us

Denna kommentar har tagits bort.
Bbellisen
2015-03-17 19:06
#11

Hur vet man vad man har för Kraftdjur?? Kan man ta reda på det??

Aleya
2015-03-17 21:52
#12

#0 bilden raderad. Läs reglerna!

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: