Annons:
Etikettövrigt
Läst 1137 ggr
ulraxe
7/2/14, 9:45 AM

Siffran 3

Nu är det tredje gången på ca 1 vecka som antalet/siffran 3 dyker upp i mitt liv. 1:a gången tittade jag upp i skogen och 3 katter låg i en triangel mot varandra, helt lugnt i tittade på varandra. 2:a gången så har 3 st fåglar åkt in i samma fönster inom några timmar 3:je gången var i morse av att jag vaknade av att jag tyckte någon sa just TRE högt utifrån köket. Men ingen var där. Förstår att just siffran 3 betyder något speciellt för mig just nu, men jag behöver hjälp med VAD? Behöver eran hjälp!:-D

Annons:
Zamizen
7/2/14, 9:48 AM
#1

Sök på siffran 3 på google, så kanske får någon information. Sedan kan det ha göra med andra saker

Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.

ulraxe
7/2/14, 10:16 AM
#2

Kom på att när jag hade rast på jobbet sist, så knackade det just 3 gånger på dörren. Tycker att det har blivit för många ggr för att vara tillfälligheter.

Choklad
7/2/14, 10:24 AM
#3

Tredje gången gillt ?

: använd din intution, (gå på din magkänsla) samarbeta och du kommer att klara det som du vill genomföra. Fönster brukar visa på att man kan se in i andra världar, eller att de ser dig, och då handlar det  oftast om andevärlden.

Siffran 3 : Treenigheten: kropp, sinne och själ.

Expansion, kommunikation, uttryck, optimism.

U R us

Choklad
7/2/14, 10:27 AM
#4

om det knackar på din dörr och ingen är där, visar det att antingen är det ett s.k varsel, och att det snart kommer besök, antingen från en vän eller främling, eller att du öppnar en ny erfarenhet i ditt andliga utövande.

U R us

ulraxe
7/2/14, 10:36 AM
#5

:-) tack för ditt svar Choklad! Jag har bett till högre makter om ett nytt kreativt jobb. När du skriver gå på min magkänsla o att DE ser mig, så hoppas jag på det:-D Kke är det ett Tecken på att allting går som det ska o att det snart förverkligas för mig.

Choklad
7/2/14, 10:48 AM
#6

# 5

Varsegod ❤️

Ja du ser att du kunde förstå det de ville visa dig. Tro på dig själv så kommer allt att gå bra. Titta lite efter fjädrar , om de dyker upp lite varstans, för de visar på att du är duktig och att du är på rätt väg. Jag vet ju inte om de dyker upp, men kanske att de gör det.

U R us

Annons:
ulraxe
7/2/14, 10:55 AM
#7

:-D ja men med tanke på fåglarna som åkt in i fönstret så har jag haft fullt av fjädrar här ;-) Mitt Tecken när min önskan går som det ska,som jag satt upp för själv är i vanliga fall en fjäril.

Upp till toppen
Annons: