Annons:
Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 1058 ggr
MinnaJosefin
2014-06-26 16:32

hur funkar det?

Hej! Har en liten fråga om tarotläggningar.  Är det andekontakt som medium/sierskor har med sig under läggningar eller dom spår saker bara med hjälp av korten och vad som kommer upp på dom? Jag ska få en tarotkort läggning imorgon, så satt jag och funderade på det nu och blev nyfiken:)

mvh Josefin

Annons:
Twinflamewolf
2014-06-26 17:11
#1

Kan förstå du är nyfiken,jag är ingen tarotläggare men mycket går genom intuitionen samt andekontakt sen jobbar självklart alla olika och samtliga kort har ju en betydelse så det där beror nog mycket på hur man själv som tarot läggare jobbar med korten.

En del blandar det med mediumskapet andra på annat sätt helt beroende på hur man jobbar och det kan se väldigt olika ut 😉

Ett tips är att fråga inne på Tarot i fokus där kan du få bra svar av många kunniga inom området.

Lycka till med läggningen i morgon 😎

MinnaJosefin
2014-06-26 19:45
#2

Hej och tack för ditt svar!

Då var det som jag tänkte, att det är en liten kombination av både intuition, andekontakt och kortens betydelse..

Tack för länken, ska kika in där också!

Tack så hemskt mycket, jag har blivit spådd innan i kort men det var flera år sen. Nu är det ett certifierat medium plus att hon var här för ett par månader sen och gjorde en utrensning och fick även kontakt med 2 bortgångna familjemedlemmar till mig och min sambo, så jag vet vem det är jag har att göra med och att hon är väldigt skicklig, jordnära och duktig. Det var därför jag kontaktade just henne med nu när jag är i sånt stort behov av det. Så det ska bli spännande :)

Upp till toppen
Annons: