Annons:
Etikettoförklaradefenomen
Läst 1495 ggr
ShegoFan12
6/19/14, 8:13 AM

läskig oförklarig upplevelse!

ska berätta om en läskig sak som jag var med om för några månader sen. Jag låg i sängen och var på väg att somna, klockan var säkert 23.00-24.00 och det var helt tyst i huset. Plötsligt så ramlar ett limstift ner på golvet med en duns ifrån bokhyllan. Limstiftet rullar sen 20 cm för att sen stanna vid dörren. Trodde först det var min Katt Sickan men hon har aldrig hoppat upp på bokhyllan och hon är sällan i mitt rum. Och om hon skulle ha vält ner det så skulle jag höra det för då skulle hon bli rädd och springa ut ur mitt rum om hon råkat välta limstiftet av misstag. Det ramlade från andra hyllan. kan det isf vara min bortgångne katt Lex? mina föräldrar säger att en vindpust välte ner det men då skulle ju limstiftet kunna ha vält mycket tidigare och varje dag. HJÄLP!! jag blev alldeles skräckslagen och lyssnade spänt på nya ljud men det lugnade ner sig och efter 3 timmar somnade jag..det har hänt lite olika saker i mitt rum på natten som har skrämt mig rejält. Och det stod där minst en vecka på bokhyllan och ingenting hände förrens den dagen och limstiftet väger inte lika lätt som en fjäder

Annons:
lizaohman
6/19/14, 8:17 AM
#1

Förutom det faktum att vi faktiskt har små jordbävningar i Sverige som kan orsaka att tavlor ramlar ner o s v så kan det absolut vara en liten, men dock, manifestation från Andra Sidan. Någon vill säga dig att du inte är ensam. Meningen är inte att skrämmas. Så du ser - det är alls inte oförklarligt 😂

Vilka andra saker har du varit med om?

ShegoFan12
6/19/14, 8:23 AM
#2

Det var ingen jordbävning då..  En till läskig sak är: en natt då min katt Sickan låg och sov i mitt rum och jag hade umgåtts med henne och hon kurrade och mådde bra. Helt plötsligt började hon stirra som attans i mörkret och fräsa och morra. Jag såg ingenting men tydligen så gjorde Sickan det. min andra katt Lex har då varit död i ungefär 6 månader då händelsen ägde rum.

lizaohman
6/19/14, 8:37 AM
#3

Nej, i regel märker man inget av de minsta skalven.

Kom inte Sickan och Lex överens?

ShegoFan12
6/19/14, 8:38 AM
#4

Nej Sickan och Lex hatade varandra

lizaohman
6/20/14, 6:17 PM
#5

Då är det förstås en gissning lika god som en annan att ni fick besök av katten på andra sidan och att Sickan reagerade som han brukade när han fick syn på Lex. Om det var så de brukade agera i närheten av varann :)

ShegoFan12
6/21/14, 11:19 AM
#6

Sickan är en hon och inte en han.. ja dom fräste, reste ragg och morrade åt varandra i 3 hela år. En gång hamnade dom i slagsmål och Lex var bokstavligen ute efter att döda Sickan för att han ville ta över huset..

Annons:
ALPHIRA
6/21/14, 9:56 PM
#7

Vilken besvärlig situation.

Ska du inte försöka prata med Lex nästa gång han dyker upp.

ShegoFan12
6/22/14, 12:00 AM
#8

#7 Ja det kan jag försöka göra :) om han dyker upp

Upp till toppen
Annons: