Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 641 ggr
matttias00
2014-06-18 17:45

Få kontakt med min farmor.

Hej! Jag har alltid velat träffa min farmor och hon dog när min pappa var 4 år, så jag har alltså inte träffat henne… Men jag har alltid känt mig iakttagen Och jag känner på mig att det är min farmor. Finns det nått sätt att få kontakt med henne på? Jätte tacksam för svar!

Annons:
J-Artur-K
2014-06-19 02:40
#1

Det bästa är om du själv känner ett medium som du vet är duktig. Eller om du känner någon som känner ett medium som är duktig. Som är väldigt bra på hantera andliga förmågan. 

Medium bruka ju inte göra att man får välja själv vem som ska komma fram. Men egentligen kan man välja om man anden själv accepterar det. 

Men det som är nakt delen med det är ju att om man säger något så avslöjar man ju direkt lite gran. Som ex namnet på anden och man kanske råka säga farmor eller liknande. 

Något jag har gjort som medium som jag själv tycker är väldigt bra metod och fungerar hur bra som helst. 

Är att om en person vill ha kontakt med en eller flera speciella personer / andar. Jag vill ju inte veta något alls om anden inget namn eller något, 

Då har gjort att jag säger till personen att tänka på anden som h¤n vill ha kontakt med. Sedan har jag kopplat upp mig att jag går in i personens tanke och tar fram anden som h¤n vill ha kontakt med att jag skapar fri väg för den anden att ingen annan ande går före. Den anden får nummer 1 i kön. 

Har fungerar hur bra som helst sedan har jag gjort som vanligt beskrivit anden och personen kan bekräfta att det är den anden och jag har inte kunnat veta vem hon tänkte på. 

Det medium säger att dom inte kan välja vem som ska komma är inte riktigt sant. Dom kan välja vem som helst men sedan är det frågan om anden själv acceptera kontakten. Men jag har aldrig varit med om en ande som sagt nej. Jag tror andar inte tackar nej till att få chansen att få prata med en människa. (om det är seriöst ) Dom vet ju inte om det kommer komma ett nytt tillfälle heller. 🙂

Fast det jag säger nu vet jag inte om andra medium använder sig av. Men jag har inte haft några problem med det. Fungerar hur bra som helst tycker jag. Men jag har bara använt det till personer jag känner. Inte att jag använt den metoden att personen ska tänka på den ande som h¤n vill han kontakt med till någon jag inte känner sedan tidigare. 

Var därför jag tänkte om du känner ett duktig medium på något sätt att du kan fråga h¤n ? 🙂

Ny dag nya möjligheter

matttias00
2014-06-19 10:02
#2

Tack för svaret! :) Ja, min mormor är bra på sådant. Och hon känner att det är en man och en kvinna hemma hos mig. Så jag frågade om hon kunde säga vem det var. Men sa att jag skulle ta reda på det själv… Men jag bbrukar mest känna av anden/andarna när jag är ensam hemma, men är typ aldrig ensam hemma längre. Så det är ju lite svårt att ta reda på då…

Upp till toppen
Annons: