Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 443 ggr
Molye98
2014-06-17 17:25

En sak jag funderar på?

Jo när jag var mindre typ 4 år så skulle jag sova mina föräldrar kollade på tv och katten var med dom och när jag blunda så drog någon ner mig under täcket och jag blev jätte rädd och jag kollade och skakade på bena men inget var där? Sen när jag var 7  år så hände det igen och när jag säger till mina kompisar säger dom att det måste varit min katt  som inte var i rummet och sen har det hänt att jag skulle sova men jag kollade lite och så ser jag och känner hur någon lyfter på håret som hängde över min panna och jag reste mig snabbt upp nu bor jag ju inte där längre men har alltid undrat om det varit en ande?

Annons:
Banonym
2014-06-17 19:30
#1

Jag hoppas någon kan komma med ett bra svar till dig, jag har inga erfarenheter av detta sö har inget bra svar. :)

ALPHIRA
2014-06-17 22:05
#2

Hej. Det kan ha varit en ande. Antingen platsbunden eller mer personlig, jag själv tror mer på det senare. Men jag kan ha fel. Antar att du inte fick någon känsla av någon speciell person -du var för rädd kanske.

Om du inte upplevt något liknande efter det, så ta det lugnt.

Molye98
2014-06-17 23:02
#3

Jag tror det för att det var ett jätte gammalt hus och det har bott en piga där och gammal tant där förut och där pigan bodde har vi rivit men jag har vaknat när jag var 10 av att  en vit skugga stod framför mig. Och när det hände andra gången så brydde jag mig inte men jag kände verkligen hur något greppa runt mitt ben och ibland har någon pillat mig i håret vet inte om det kan vara farfar eller morfars ande? Men skönt att höra att någon mer tror det men i förgår natt(glömde skriva det) så var det som om någon bankade till jätte hårt i min balkong dörr som någon ville komma in och det är andra gången det händer. #2

ALPHIRA
2014-06-25 23:12
#4

Du fick en känsla av farfar eller morfar. Varför inte, han eller hon kan pilla dig i håret.

Men jag får en annan känsla vad gäller bankandet i din balkongdörr. Någon annan än släkting. Ingen piga eller gammal tant utan en man.

Jag tror du skulle behöva stänga ner dig för att dessa bankningar skulle sluta.

PS. Jag är inte något medium.

Upp till toppen
Annons: