Annons:
Etikettofftopic
Läst 1053 ggr
Aleya
2014-06-09 17:38

Positiva tråden

Denna tråden är tillägnad allt positivt som inte har att göra med övernaturligt. Kan ha att göra med allt mellan himmel och jord, så länge det inte bryter mot reglerna som finns på siten eller iFokus.se.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
Magi-cat
2014-06-09 18:25
#1

Jorden är himmelskt vacker just nu med SOMMAR, grönska, sol, doftande rosor, fläderblom, starar i flockar och tornseglarna som äntligen kommit!🌺❤️☀️ Lycka…🌊


"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

twoodblue
2014-06-09 23:28
#2

Var faktiskt positivt med det sköna vädret och fågelkvittret idag.

Beautiful Dreams…

[Yllhilda]
2014-06-09 23:50
#3

Glada trevliga människor, folk som bryter sina negativa mönster, ett glas kallt vatten en riktigt varm dag, kramar, känslan av att vara ren och nyduschad, ett äventyr, spännande händelser, för en gångs skull höra något riktigt positivt på nyheterna, släppa väder, känna sig flådig i sina nya skor, se en solnedgång med sin käraste, en lång god frukost, att må bra, sovmorgon, äntligen minnas den där låten man halvnynnat på en hel dag, och en ren nybäddad säng..

De små sakerna som gör livet värt att leva. 🤗

Bufflan
2014-06-10 00:22
#4

Jag börjar uppskatta att den jag delar lägenhet med helt plötsligt ber om ursäkt om saker som han gör av misstag (tex lyckas stå på mina fötter eller säger något han egentligen inte menar).

Försöker hitta en positiv sak att ha förlorat pappa och jag har hittat den :)

Fjäril
2014-06-10 23:19
#5

Jag är ledig i två dagar och det ska bli skönt, dock så är jag bra på att planera in en hel massa istället för att koppla av 🤪

Sajtvärd på Övernaturligt

Aleya
2014-07-20 12:57
#6

Att äntligen kunna säga: min tid är lika dyrbar som din och därför tänker jag inte slösa med den. Det är ett stort steg.♡

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Annons:
pirri17
2014-07-23 00:45
#7

Jag tror att många tycker mer om sommaren för att vintern är kallt och ibland för kallt fast det är mysigt med Julen och så!

Brunett

Skorpion76
2014-10-19 10:39
#8

Jag och några tjejkompisar hade tjejdisco i fredags och det blev riktigt lyckat!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

[sanna70]
2014-10-21 09:57
#9

Skumbad med tända stearinljus, myskväll med barnen, en promenad i naturen, möte med vänner,njuta av lugnet , lyssna på musik,. .

Mia-45
2014-10-21 10:11
#10

Idag skrattar jag så tårarna rinner…och det är bara morgon än..hahaha😂

För fem år sedan så hade mina persienner inget fäste…de hade släppt….och persienn-snubben som fixade sånt kom…och vad hette han?? JO Inge Fäste..hahahahah…

Idag…så ska nytt kakel sättas upp i mitt kök…kände igen snubben…då är det Inge Fäste igen..hahahaha…och mitt kakel hade inge fäste…hur ska detta gå? haahahahah😂

Amandla
2014-10-21 10:52
#11

#10 😃 dags att han byter jobb? Tips: inne på språk.ifokus finns en tråd om personer som har rätt namn för sina jobb, visserligen har Inge Fäste fel namn men skulle det nog passa i den tråden 😂


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Skorpion76
2014-10-21 14:37
#12

Idag fick jag ett nummer av Aftonbladet där det fanns en artikel om Gunde Svan! Gissa om jag blev glad!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

kattfesk
2014-10-24 13:25
#13

Rensar ut sommar kläderna ur garderoben och in med vinter kläder :-D Älskar höststädningen!

En liten människa som ser på hur jorden snurrar ;)

Annons:
Huygens
2014-12-03 20:27
#14

Jag åt vinterns första skiva vörtbröd. Hade glömt hur gott det är. :)

Skorpion76
2014-12-04 07:14
#15

Det lider mot jul!


** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

Upp till toppen
Annons: