Annons:
Etikettupplevelser
Läst 853 ggr
skullcandy
2014-06-06 21:22

Återkommande drömmar

Hej!

Jag brukar drömma om saker som sedan händer i verkligheten. För en tid tillbaka sedan hade jag samma dröm i slutet på varje månad. Jag drömde att jag förlöste två flickor, tvillingar. Senare under dagen fick jag till mig bilder i vaket tillstånd av samma flickor fastän de var äldre, kanske 5-6 år gamla. Dessa drömmar kom varje månad i sex månader sedan slutade dem. Nu undrar jag om någon har upplevt någonting liknande eller om det kan vara en hint om vad som kommer att hända? Jag är lite förvirrad, för ingen i min släkt har tvillingar vad jag vet. :S 

/ Tacksam för svar!

Sofia

Annons:
Nirvana_Ophelia
2014-06-06 21:25
#1

Det KAN vara dröm om vad som ska ske, har haft samma sak, fast det blev inget i mitt fall. Tar man inte ansvar blir det inget. Då förlorar man det ödet. Så tro på din synska förmåga och få tvillingar!!

skullcandy
2014-06-06 21:32
#2

En sak jag glömde att skriva var att min pappa och jag delar denna förmåga, han har också haft samma dröm.. :O

Nirvana_Ophelia
2014-06-06 21:37
#3

Ok, skumt..:0

Hmz…detta är nog en sanndröm tror jag. Har han haft syner tidigare? Som slagit in? För det har jag haft. Jag ser in i framtiden och ser spöken. :{ Och det är inte kul. Det här är ett meddelande från andra sidan. Det tror jag. Du måste få mer information, vem är pappan till barnet? När får du tvillingarna? Men det är ju omöjligt veta…

fråga din inre röst…anything.

Nirvana_Ophelia
2014-06-06 23:12
#4

Rådfråga ett medium, tycker jag….

skullcandy
2014-06-07 07:37
#5

Ja, min pappa har sett saker som slagit in. För 5 år sedan sa han att jag snart skulle träffa en kille, han berättade hur han såg ut och drag av hans personlighet. Han sa även att det skulle ta 3-4 månader. Jag blev helt paff för samma vinter träffade jag killen! Idag är vi fortfarande tillsammans och förlovade. :) I drömmen gick jag runt i ett hus som jag aldrig har varit i. Jag såg mig själv i spegeln och jag såg ut att vara i 30 års åldern. Pappan såg jag bara glimtar av men det var inte samma person som jag är tillsammans med idag. Han var mörkhårig och hade skägg, bruna ögon. /Sofia

Nirvana_Ophelia
2014-06-07 19:03
#6

Coolt…då är han verkligen synsk o har övernaturliga krafter.

Hm…pappan kanske är en helt annan kille än din kille? inte för att låta hemsk, men det kan vara så…och detta händer i 30 årsåldern.

Men vad vet jag.

Annons:
skullcandy
2014-06-08 01:35
#7

Ja, det är han! 😃Jag har mina perioder då jag drömmer extremt mycket sann drömmar som sedan slår in. Ibland drömmer jag hela dagar som går i uppfyllelse redan dagen efter, så jag får uppleva allt två gånger! 😂Hum, jag anser att det är ganska naturligt eftersom alla har ett sjätte sinne bara det att vissa är mer nyfikna och därmed öppnar upp mer för mediala förmågor. Men jag kan erkänna att jag känner mig rätt udda då ingen mer i min bekantskapskrets varken tror på andar/telepati/synskhet/ eller vill prata om det.. Gillar verkligen den här sidan då man kan prata ut sina upplevelser! 😉

Jag har också tänkt på det men det är ett tag kvar i så fall!

Nirvana_Ophelia
2014-06-08 20:55
#8

Jag vet hur det känns med synskhet och folk som inte tror en. Jag har också haft sanndrömmar som sedan slår in!

:D Jag med, har också haft det…drömmer om dagar och som sedan slår in.

Ja, en del är nyfikna och öppna för medial förmåga, men jag tror att det också handlar om hjärnan och ärftlighet. Din pappa har det, du har det, dina barn kommer få det. Osv. hon i Medium, har sådana gåvor

och hennes barn har ärvt dem. Om du sett den serien, that is…

Själv ser jag spöken och in i framtiden.

skullcandy
2014-06-08 21:06
#9

Kul att få kontakt med fler som har upplevt samma saker, det handlar om så mycket mer än ett intresse!👍 Det här är min vardag alltså vad jag anser är normalt för mig.När jag var yngre trodde jag att alla kände det såhär men det är det inte. Kanske för att alla människor är mediala men på olika nivåer? Jag känner vad andra känner, hör vad de tänker ser och kan prata med deras bortgångna släktingar, ser saker som ska hända sedan kommunicerar jag även med mina djur. Bland allt det här ska jag hitta mig själv någonstans och det har inte alltid varit det lättaste.. 🤪

Nirvana_Ophelia
2014-06-08 21:13
#10

ja, det är mer än ett intresse…Ja, samma här. Nej det är inte alla som har det såhär men man kan tro det nästan. Ja, alla är mediala men på olika nivåer. En del är hemskt mottagliga och andra mindre.

Hm…jag kan se framtiden, se de döda (såg Elaines bortgångne pojkvän Jörgen på stan efter hans död, han pekade på klockan och såg arg ut) och Kristinas mamma, som dog av cancer på stan, hon cyklade omkring och såg glad ut…kommunicerar inte med mina djur, dock, men med de döda.

ja, jag vet vad du pratar om ja…med att man ska försöka hitta sig själv någonstans. Och nej , det är inte det lättaste nej…

det är svårt. Man blir deppad.

Sedan måste man acceptera sina förmågor och att man kan se de döda…

tror även på vampyrer och varulvar och ufon och allting.

Allt övernaturligt.

skullcandy
2014-06-08 21:16
#11

Ja, jag har sett lite av serien Medium, känns skumt när man känner igen sig i den! Jag har tittat mer på serien Ghostwisprer! 🙂

Denna kommentar har tagits bort.
skullcandy
2014-06-08 21:26
#13

Oj, kan du se dem så klart? Häftigt! Jobbigt också antar jag? Jag ser andar när jag blundar/ mediterar/ sover. Förut var jag livrädd för allt som hade med andevärlden att göra men nu känner jag mig mer trygg i mig själv. Jag har nyligen fått kontakt med två av mina guider och jag är jätteglad för det! De får mig att känna mig lugn att de finns där om det skulle hända något. 🙂

Annons:
Nirvana_Ophelia
2014-06-08 21:32
#14

Drömde att mitt öde var att få en dotter, och såg en rödhårig kille i drömmen…flickan hade rött hår.

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Amandla
2014-06-08 21:41
#17

Ingen avläsning i tråden, tack, gör sånt via pm istället! 😉


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Nirvana_Ophelia
2014-06-08 21:41
#18

Skumt, eller hur? Vet inte vad den där drömmen betyder men

det kan vara framtiden eller bara symboliskt eller ingenting alls.

skullcandy
2014-06-08 21:52
#19

Ja du ser! Har du gått medium utbildning? Eller någon kurs?

Molye98
2014-06-17 16:48
#20

Min vän har en kompis som drömmer om saker som kommer hända och hon drömde om att min vän och hennes man kommer skiljas och det gjorde dom bara dagen efter

Annons:
Nirvana_Ophelia
2014-06-19 10:48
#21

Har aldrig gått medium utbildning eller någon kurs…skulle vara kul att prova. Vad finns det för kurser? Hur går det för dig? PMa mig!

Upp till toppen
Annons: