Annons:
Etikettandlighet
Läst 899 ggr
Ellisbellan
2014-05-26 02:11

Medial utbildning

Jag har ikväll varit på min första privatsittning med ett medium. Jag tror stenhårt på andevärlden och har sedan tidigare fått hälsningar från min mamma genom familjemedlemmar och vänner som varit hos ett medium. 

Jag visste sedan tidigare att denna kvinna är seriös och väldigt duktig, men jag är ändå helt förbluffad över att precis allting hon sa under den här timmen stämmer och går att förstå. Ska tillägga att hon även la tarotkort som väl i sig inte har med andevärlden att göra, men hon använde dem för att tolka och vidareutveckla det min mamma förmedlade. 

Trots att jag kanske inte riktigt fick just de svaren jag ville ha på frågorna jag ställt "uppåt" till andevärlden så känner jag mig väldigt lugn, tillfreds och säker på att allting ordnar sig till slut. Det ger mig precis den inre friden jag behövde efter åratal av problem, sorg, stress, oro och vilsenhet. 

Jag tänkte att nu när jag ändå ska träffa en person som har förmågan måste passa på att fråga om det händelsevis möjligen är så att man kan träna upp sin egen förmåga trots att jag inte i nuläget mest är väldigt intresserad och nyfiken på allt övernaturligt. Men innan jag hann fråga fick jag veta att jag har alla förutsättningar för att lära mig mer, när jag läkt färdigt själv. 

Detta besked glädjer mig verkligen och jag ser fram emot att i framtiden vidareutveckla det här. Kan inte tänka mig något bättre än att kunna hjälpa och vägleda människor likt den här kvinnan hjälpt mig med idag! Jag är otålig och vill börja nu nu nu!! :) Jag är säker på att detta forum är fullt av människor med tips på hur jag kan börja så smått på egen hand redan nu?! Jag är öppen för allt! :-)

Annons:
[[fridaeugenia]]
2014-05-26 15:49
#1

Hur mycket kostade din sittning med mediumet? Kram!

Ellisbellan
2014-05-26 22:38
#2

500 kr för en timme, värt varenda krona! :-)

Upp till toppen
Annons: