Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 1261 ggr
Engla Angel
5/25/14, 7:26 PM

Hårda knackningar på dörren

I natt vaknade jag halv ett av att det bankade hårt på ytterdörren. Jag for upp ur sängen och gick fram till dörren och tittade. Ingen var där. Jag blev helt förvirrad för jag trodde att det hänt någon något när jag hörde bankningarna och jag var helt skakig av rädsla. Det tog en bra stund innan jag somnade om. Nu har jag funderat hela dagen om detta var en dröm eller verklighet. Det skulle ju kunna var ett bus av något barn eller vuxen. Jag funderar också om det kan vara ett tecken/besök från andevärlden. Har någon av er varit med om något liknande?

Annons:
Tanjis
5/25/14, 7:41 PM
#1

Förmodligen bus! Det var ju trots allt en lördags natt så det kanske var kanske nån som var på lyset och tyckte att det var roligt. Är nog inte att bry sig om.

Rickard77
6/7/14, 2:58 AM
#2

Själv brukar jag ofta i gränslandet mellan dröm och vakenhet höra att någon ringer eller bultar kraftigt på dörren och ropar i brevlådan, men när jag vaknar visar det sig att det bara var resterna av en dröm. Man kan få mycket såna där skumma upplevelser just i gränslandet mellan dröm /vaket tillstånd.

Upp till toppen
Annons: