Skriv ett nytt inlägg! Aktuellt just nu (2) Senaste inläggen

Alternativmedicin, hälsa m.m. Andar/Spöken Andlighet Barn i Andevärlden Barn/Ungdomar Bok- och filmtips Dagens Ros / Dagens Kram Dikter, visdomsord Drömmar/Drömtolkningar Foton Frågor ang. sajten, funktioner m.m. Healing iFokus-information Info från admin Kurser Länktips Medialitet Meditation Medium Musik Mytologi/Naturväsen Mässor, storseans, arrangemang, träffar Ny medlem/presentationer OT Bildgalleri OT från tråd Off Topic Oförklarade Fenomen Redskap: tarot, pendel, kristaller m.m. Reinkarnation/Tidigare liv Seans - upplevelser & frågor Sorg Tips & Råd TV/Tidningar/Radio m.m. Tävlingar och lekar på sajten och iFokus Undersökningar UFO Upplevelser Videoklipp Övningar Övrigt
Andar/Spöken

Hårda knackningar på dörren

2014-05-25 19:26 #0 av: Engla Angel

I natt vaknade jag halv ett av att det bankade hårt på ytterdörren. Jag for upp ur sängen och gick fram till dörren och tittade. Ingen var där. Jag blev helt förvirrad för jag trodde att det hänt någon något när jag hörde bankningarna och jag var helt skakig av rädsla. Det tog en bra stund innan jag somnade om. Nu har jag funderat hela dagen om detta var en dröm eller verklighet. Det skulle ju kunna var ett bus av något barn eller vuxen. Jag funderar också om det kan vara ett tecken/besök från andevärlden. Har någon av er varit med om något liknande?

Anmäl
2014-05-25 19:41 #1 av: Tanjis

Förmodligen bus! Det var ju trots allt en lördags natt så det kanske var kanske nån som var på lyset och tyckte att det var roligt. Är nog inte att bry sig om.

Anmäl
2014-06-07 02:58 #2 av: Rickard77

Själv brukar jag ofta i gränslandet mellan dröm och vakenhet höra att någon ringer eller bultar kraftigt på dörren och ropar i brevlådan, men när jag vaknar visar det sig att det bara var resterna av en dröm. Man kan få mycket såna där skumma upplevelser just i gränslandet mellan dröm /vaket tillstånd.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.