Annons:
Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 293 ggr
[Oniq]
2014-05-23 11:17

Dröm.

Igår på förmiddagen så halvsov jag eller var i ett trance liknande tillstånd. Där fick jag till mig i som en dröm om att ta kontakt med en person. Personen i fråga känner inte jag och har inte ens träffat honom men jag följde rådet och vägledningen. Började söka via nätet och per telefon. Fick till slut napp och fick samtala med en pastor, vi har liknande syn på andlighet och andligt uppvaknande och hur den kan gå till. Hur äkta troende är och de som tror men inte helt fullt ut.

Så kan drömmar också vägleda oss.

Han hade en sund och mycket realistisk syn 🙂

Annons:
Fjäril
2014-05-23 23:47
#1

Oj, att du "vågade" ringa upp så. Men någon mening var det kanske. Nu blev jag påmind om min sanndrömsperiod jag hade för några år sedan. En av dem handlade om att jag natten innan en möhippa (som vi skulle gå på) fick se en av tjejerna möta en kille, vilken skriver sitt telefonnummer på hennes hand. Numret mindes jag hela dagen efter och när drömmen "slog in" och en kille skrev sitt nummer på hennes arm (istället) var jag tvungen att kolla upp det på nätet. Det gick till en kund (jag arbetade i butik då) som hade ett paket att hämta hos oss. Mycket underligt var det i alla fall. :)

Sajtvärd på Övernaturligt

Upp till toppen
Annons: