Annons:
Etikettupplevelser
Läst 560 ggr
Piixy
5/19/14, 2:01 PM

the real deal

Jag börjar inse. Livet är kanske inte som jag trodde. Det är som om "det" har gått runt med en täckmantel men just tagit av sig den. Jag börjar se igenom fasaden som är upplagd. 

Jag ser mig omkring och ser alla som är såå djupt sovande. De är så lurade av systemet. Det är något som inte riktigt stämmer med den verklighet som jag trodde jag kände till. 

Det är dags att vakna och inse, vi blir hjärntvättade med allt som finns runt omkring oss. Filmerna, låtarna allt. Det är en fasad för att vi ska tro att allt är ok att det är såhär livet är. Men det finns så mycket bakom det vi tror vi vet.

Om man skulle försöka berätta sakerna som man tror på till en sovande skulle den skratta, bli nervös, skämta bort det. Just det som detta system vi har. Jag tror vi har kommit hit på jorden för att uppleva och vakna. Vakna upp o inse

MVH Anonymus_

Annons:
pirri17
5/29/14, 2:24 AM
#1

Vakna! Godmorgon!

Brunett

m2studio
5/29/14, 6:33 PM
#2

jag tror som TS till 80%. tack vågade aldrig ta upp det.

Jag tror på många saker som inte syns. Ha öppen sinne.

Vi tror, ser,hör och mm, men vi förstår ej i vilken värld vi lever.

NiklasTyreso
5/30/14, 12:14 AM
#3

Uppvaknande är för mig… Att inse vad som är viktigt och meningsfullt (för mig) i mitt liv och fylla mitt liv med mer och mer meningsfullt.

skullcandy
5/30/14, 10:56 AM
#4

Så här har jag känt länge! Det är som att vissa människor ser genom denna fasad, ser hur livet ser ut egentligen. Det är som att de flesta bara litar på det som går att se med blotta ögat, när det som verkligen är att se först går att uppleva när vi sluter ögonen och börjar känna. Att vi VÅGAR känna istället för att dämpa det med tex, alkohol, eller gör oss så upptagna att vi blir helt förslutna i en bubbla. Jag menar inte att vissa människor är bättre eller sämre, absolut inte! Det handlar enbart om hur medveten man är och vad man lägger märke till omkring sig.

Upp till toppen
Annons: