Annons:
Etiketterandarspöken
Läst 815 ggr
Nirvana_Ophelia
5/14/14, 4:05 PM

Övernaturligt, synskhet

Tror ni på flera världar, alltså flera världar där ni gör något annat, eller parallella universum där man kan vara en hund? (tex)

  Det gör jag, för jag har upplevt det. Ser också saker före de händer, och vad är egentligen synskhet? Tror ni på såntdär? Drömde om flera saker som sedan hände, såg saker som hände senare…

och tror att allt happens for a reason. Tror ni synskhet finns i hjärnan? Och varför är bara en del synska? Varför ser en del spöken och inte andra? undrar bara, mest…för jag vet inte.

Fattar ingenting av dessa världar, av dessa parallella världar. Ser dessutom spöken, såg en kille som gick bort under 80 talet köra förbi mig i en bil, med sitt svartlockiga hår, solglasögon, och ett leende. Jag såg honom!! jag såg mammas väninna som gick bort i cancer, flera år efter hennes död. Hon cyklade och såg glad ut…Så visst finns det övernaturliga, det vet jag. Period. Min mormor knackade på dörren, och sa Sofia…Sofia…etc då var hon död. hur har era övernaturliga upplevelser varit?

Annons:
pirri17
5/15/14, 5:17 PM
#1

Jag har såg för 15 års sedan att prinsessan Viktoria ska få 3 barn, flicka och pojke och flicka.

Brunett

J-Artur-K
5/16/14, 2:34 AM
#2

Vet inte om du pratar om olika dimensioner när du skriver världar. Men förstår vad du menar tror jag. 🙂

Jag ser det som ett företag med olika avdelningar. En del säger annan dimension men jag ser det som en annan avdelning i företaget. 

Ett stort företag har massa olika avdelningar. Kan se helt annorlunda ut på en avdelning mot en annan. En avdelning kan det vara bara högt uppsatta. 

Olika slags uppgifter på olika avdelningar. 

Om man är på företaget och jobbar där så kan man genom klädsel när man är på kafeterian på företaget se vilken avdelning dom jobbar på. 

Samma här. Olika avdelningar. Olika man kan träffa. På en avdelning kan det vara att man träffar olika Gudar o Gudinnor, en annan avdelning Feer. Finns allt möjligt. Är bara fantasin som har ett stop.

Alla avdelningar har sin uppgift och alla har sin personliga uppgift och vet vad som ska göras.  

Genom astral resa har jag kunnat se olika avdelningar och även träffat min far och en av mina bröder på andra sidan.

Som ex om man är på en astral resa och är i en ståtlig byggnad med väldigt högt i tak. Är det möjligt att det är en byggnad där en Gud eller Gudinna håller till. (Dom har oftast högt i tak och byggnaderna är oftast fantastiska. ) Men bara för att det är så betyder det inte att det är en Gudinna eller Gud men möjligt. Om man träffar en Gudinna eller Gud kommer man förstå det direkt genom känslan. Finns inga tvivel kan man säga. Man bara vet (men sedan är det frågan om man erkänner det för en själv)  🙂

Som liknelse skulle jag ville säga att vi människor är längst ner på avdelningen.   🙂

Men detta är bara mina åsikter av det jag varit med om och fått uppfattning om. Men är så jag ser på det 🙂

Ny dag nya möjligheter

pirri17
5/20/14, 12:41 AM
#3

Avdelning och fack och lägenheter med flera rum. Modernt!

Brunett

J-Artur-K
5/20/14, 2:01 AM
#4

#3 Vad menar du ?  🙂

Ny dag nya möjligheter

Upp till toppen
Annons: